Mezi mé koníčky patří brouzdání po inzertních serverech s automobily a přemýšlení nad tím, jaký nesmysl bych si mohl na hraní pořídit. Tentokrát se s vámi podělím o opravdu nevídanou Škodu Felicii Pick-up na podvozku rumunského off-roadu.
Felicia 4x4 na prodejTakto ve svém inzerátu na Bazos.cz popisuje svou Škodu Felicii její majitel:Podvozek AROMotor Peugeot 205 1.8dKastle Felicie
Pojízdná, ale je nutné přeobložit spojkovou lamelu. Za jízdy nelze zařadit, musí se zařadit, nastartovat a rozjet se.Řazení 4x2 4x4 4x4 redukce .Jezdí , brzdí , svítí. Spousta šrámůJe s tím spousta srandy, ale udělá i dost práce. Navozí dřevo, odveze bordel, atd.....Namakal jsem se dost , ale kvůli spojce jsem ho přestal používat, téměř rok hledám čas na výměnu , ale bohužel marně. Proto prodávám.Přidám spoustu dílů- obě nápravy, převodovku, diferák, těhlice, listová pera, brzdy, a vše co najduV rozumné vzdálenosti možnost dopravy 10kč/kmMožnost výměny za jiný stroj 4x4, jeep , nějaký větší domaděl traktor, traktor, atd, ale musí být plně funkční!
KOLA NEPRODÁM , pouze celek , stejně tak nemám zájem o povídání jak je to dělané atd....Prodat nemusím , jen zkouším. Bez baterieFelicia , pick up , monster truck , teréní , 4X4
Cena je pak stanovena na 32 000 Kč.
Že nepůjde o žádného závodníka je dle motoru o výkonu 44 kW (60 koní) a točivém momentu 110 N.m. jasné. Ale díky světlé výšce, krátkým převisům a hlavně náhonu na všechna čtyři kola půjde o velice schopný vůz vhodný i do těžšího terénu. Troufnu si tvrdit, že se nenajde mnoho schopnějších Felicií.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.
Prodeje elektromobilů v Evropě klesají, a Evropská unie proto zvažuje přímou podporu jejich nákupu. Místopředsedkyně Evropské komise Teresa Riberová na Světovém ekonomickém fóru v Davosu oznámila, že jednou z možných cest, jak podpořit ekologickou dopravu, je zavedení dotací. Tento záměr už získal podporu Německa, které v elektromobilitě vidí klíč k plnění klimatických cílů.
Donald Trump se rozhodl zaměřit na podporu spalovacích motorů, což může znamenat zásadní změnu pro elektromobilitu v USA. Jeho iniciativa ruší dotace pro elektrická vozidla a omezení pro klasické vozy, aby spotřebitelé měli „skutečnou svobodu volby“.
Na polských silnicích přibude 43 nových úsekových měření rychlosti, včetně obchvatu Vratislavi, kde radní usilují o rozšíření plánu. Řeší tím problém nelegálních závodů, hluku a překračování rychlosti. Má tento krok potenciál zvýšit bezpečnost, nebo jde o další administrativní zátěž?
Motorsport je fascinující svět plný adrenalinu, technických inovací a neuvěřitelných výkonů. Pokud jste ho dosud neobjevili, tady je deset důvodů, proč stojí za to stát se fanouškem této úžasné disciplíny.
Členské státy Evropské unie definitivně schválily zavedení dodatečných cel až do výše 45 % na elektromobily dovážené z Číny, navzdory silnému odporu Německa a několika dalších zemí. Evropská komise (EK) o hlasování informovala na svém webu.
V roce 2025 vyprší platnost řidičského průkazu 661 088 šoférům. Ti si mohou zažádat o prodloužení jednoduše on-line, přičemž současná legislativa vyžaduje fyzické vyzvednutí nového dokladu na úřadě. Ministerstvo dopravy však plánuje zrušit i tuto povinnost, například zavedením výdejních boxů nebo doručením na výdejní místa.
Není jezdec, který by nechtěl startovat na podniku mistrovství světa. Věroslavu Cvrčkovi se tento sen splnil až při druhém ročníku Central European rally. Neskutečný zážitek i dojmy rezonují ve „Cvrndovi“ i nyní, dlouho od závodu.
Do dalšího dlouhodobého testu jsme si vybrali křížence, který kombinuje prvky prémiového hatchbacku a crossoveru s novým full-hybridním pohonem. Ten slibuje nízkou spotřebu a zároveň lepší všestrannost, než nabízí plně elektrické vozy. I přes spřízněnost se značkou Citroen, respektive koncernem Stellantis si však DS jde svou vlastní cestou. Dokáže konkurovat prémiovým rivalům od Audi, Mercedesu či Lexusu?
Věroslav Cvrček měl loňskou sezonu takzvaně přestupovou. Z Fabie R5 přešel jezdec z Besedic do RS Rally2 a přestup si pochvaloval. Krásný strhující závěr sezony mohli fanoušci vidět právě v jeho podání, kdy na na posledním závodě po závěrečné erzetě vybojoval konečné 6. místo v celkovém pořadí MČR.