Ferrari 458 Speciale je považováno za jeden z nejlepších supersportů, který kdy z opustil maranellské továrny. Ačkoli se tento italský plnokrevník již nějaký čas nevyrábí, Ferrari dnes představilo opravdu jedinečný, na zakázku upravený exemplář.
Ten nese název Ferrari 458 MM Speciale, při čemž písmena MM odkazují na slavný závod Mille Magia. Tato krémově bílá kráska je postavena na základě běžného Ferrari 458 Speciale.
Její britský majitel, jehož jméno nebylo dosud prozrazeno, se ale rozhodl, že je mu běžné Speciale málo a nechal proto řemeslníky ve Ferrari, aby jeho vozu připravili novou, unikátní karoserii. Ta byla přesně jemu na míry vytvořena ručně z uhlíkového vlákna.
Vzhled vozu si vzalo na starosti designové oddělení Ferrari. To odělo 458 MM Speciale do sněhově bílé barvy Bianco Italia. Na středu vozu vyniká italské trikolóra, táhnoucí se přes celou délku vozu. Kontrast s bílou karoserií vyvolávají černé A-sloupky, stejně jako masivní sportovní kola.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?