Velmi vzácné Ferrari 458 Italia v úpravě Mansory bylo minulý týden vážně poškozeno při nehodě, ke které došlo v Číně.
Podrobnosti o nehodě jsou stále neznámé, ale soudě podle fotek Ferrari 458 Italia Mansory utrpělo velké škody hlavně vepředu. Nehoda se stala tak neštastně, že došlo k utržení pravého předního kola a vytržení tlumiče. Zároveň ani není jasné, zda se někdo při nehodě nezranil.
Tohle však není obyčejné Ferrari, poladěná verze Mansory se poprvé odhalila v roce 2011 a nabízí díly karoserie z uhlíkových vláken, přemapovanou řídicí jednotku motoru, sportovní vzduchový filtr a nebo nový výfukový systém. Pro efekt přidal Mansory litá 21-palcová kola. Maximální výkon je dimenzováno na 590 koní a 560 Nm točivého momentu, což je dostatečné pro zrychlení z 0-100 km / h za 3,2 sekundy a dosažení maximální rychlosti 330 km / h.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?