Na kalifornském Pebble Beach Concours d'Elegance, které se koná tradičně v srpnu, se světu ukáže nová verze luxusního Bentlenye Arnage.
Nová generace bude přirozeně ve všech směrech lepší než ta minulá. Má přece velký cíl, na dostřel je totiž Rolls Royce Phantom. Ostatně dnešní, odcházející Bentley Arnage byl vyráběn společně s Rolls Roycem Silver Seraph a tyto dva automobily sdílely valnou část dílů.
Siver Seraph je ale už dávno nahrazen Phantomem a Arnage i přes facelifty zůstal. Je nejvyšší čas ho nahradit taktéž.
Nová generace by měla vyrůst tak, aby stanovila dostatečná kvalitativní měřítka ve třídě. Jak káže tradice Bentleye, i na sportovní notu by měla tato novinka umět zahrát.
Ve hvězdách je zatím použitá technika včetně motorů. Spekulace mluví dokonce i o V12 TDI od Audi a W16 od Bugatti, ovšem počítat se dá spíše s umírněnější variantou jiného dvanáctiválce nebo osmiválce. Pravděpodobně pod kapotou zůstane řádně inovovaný osmiválec 6,75, který je pod kapotou i dnes.
Jisté naopak je nasazení pohonu na alternativní palivo - směs ethanolu a benzínu E85.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?