Na kalifornském Pebble Beach Concours d'Elegance, které se koná tradičně v srpnu, se světu ukáže nová verze luxusního Bentlenye Arnage.
Nová generace bude přirozeně ve všech směrech lepší než ta minulá. Má přece velký cíl, na dostřel je totiž Rolls Royce Phantom. Ostatně dnešní, odcházející Bentley Arnage byl vyráběn společně s Rolls Roycem Silver Seraph a tyto dva automobily sdílely valnou část dílů.
Siver Seraph je ale už dávno nahrazen Phantomem a Arnage i přes facelifty zůstal. Je nejvyšší čas ho nahradit taktéž.
Nová generace by měla vyrůst tak, aby stanovila dostatečná kvalitativní měřítka ve třídě. Jak káže tradice Bentleye, i na sportovní notu by měla tato novinka umět zahrát.
Ve hvězdách je zatím použitá technika včetně motorů. Spekulace mluví dokonce i o V12 TDI od Audi a W16 od Bugatti, ovšem počítat se dá spíše s umírněnější variantou jiného dvanáctiválce nebo osmiválce. Pravděpodobně pod kapotou zůstane řádně inovovaný osmiválec 6,75, který je pod kapotou i dnes.
Jisté naopak je nasazení pohonu na alternativní palivo - směs ethanolu a benzínu E85.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.