Během čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu bylo předvedeno takzvané Ring-Taxi, to vychází z nové generace BMW M5 (F10) a nahradí v této službě modely E60 M5 a E92 M3.
Ring-Taxi je určeno pro zájemce o svižné svezení po "zeleném pekle" na sedačce spolujezdce. Taxi M5 je pilotováno profesionálními piloty jimiž jsou Andy Priaulx a Claudia Hürtgen. Za jedno kolo adrenalinového zážitku vám napočítají 195 Euro.
O nové M5 jsme psali ZDE. Jeho dvakrát plněný osmiválec generuje výkon 560 koní. Ten je pro tento účel dostačující, po odstranění omezovače se dokáže rozjet na 305 km/h. Taxík bude provozován ve slušivé modré metalíze s odznaky M Sportu a s tradičním označením Ring-Taxi. Na videu si můžete prohlédnout předcházející "taxi" v akci.
zdroj: bmwblog.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?