Během čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu bylo předvedeno takzvané Ring-Taxi, to vychází z nové generace BMW M5 (F10) a nahradí v této službě modely E60 M5 a E92 M3.
Ring-Taxi je určeno pro zájemce o svižné svezení po "zeleném pekle" na sedačce spolujezdce. Taxi M5 je pilotováno profesionálními piloty jimiž jsou Andy Priaulx a Claudia Hürtgen. Za jedno kolo adrenalinového zážitku vám napočítají 195 Euro.
O nové M5 jsme psali ZDE. Jeho dvakrát plněný osmiválec generuje výkon 560 koní. Ten je pro tento účel dostačující, po odstranění omezovače se dokáže rozjet na 305 km/h. Taxík bude provozován ve slušivé modré metalíze s odznaky M Sportu a s tradičním označením Ring-Taxi. Na videu si můžete prohlédnout předcházející "taxi" v akci.
zdroj: bmwblog.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?