Letos v Ženevě se sice objevil nástupce Ferrari 458 Italia, ale to ještě neznamená, že se na něj ihned zapomene.
Na světě jsou někteří tuneři, kteří ještě stále mají 458 Italia v oblibě a nejnovějším počinem je dílo od firmy Misha Designs. Tuner si pro vůz připravil dva různé body kity. S tím prvním se Ferrari 458 Italia chlubí novou kapotou, předním nárazníkem, širšími blatníky a bočními prahy spolu s více agresivním zadním nárazníkem.
Nechybí ani zadní křídlo a difuzor. Asi se není čemu divit, že všechny zmíněné díly jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, a to hlavně s ohledem na nízkou hmotnost. Misha Designs si také připravil limitovanou edici druhého kitu. Ten bude k dispozici pro prvních 20 zákazníků a vůz s ním bude vypadat jako zmenšené hardcorové Ferrari FXX K.
V této konfiguraci jsou boční prahy ještě výraznější, zatímco zadní část dostala křídlo inspirované právě modelem FXX K. Nechybí boční křídélka, agresivnější body kit a opět velké množství dílů z uhlíkových vláken. Kdo by snad měl zájem, tak si musí počkat na zveřejnění cenovky, tu totiž ještě tuner nezveřejnil.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?