Letos v Ženevě se sice objevil nástupce Ferrari 458 Italia, ale to ještě neznamená, že se na něj ihned zapomene.
Na světě jsou někteří tuneři, kteří ještě stále mají 458 Italia v oblibě a nejnovějším počinem je dílo od firmy Misha Designs. Tuner si pro vůz připravil dva různé body kity. S tím prvním se Ferrari 458 Italia chlubí novou kapotou, předním nárazníkem, širšími blatníky a bočními prahy spolu s více agresivním zadním nárazníkem.
Nechybí ani zadní křídlo a difuzor. Asi se není čemu divit, že všechny zmíněné díly jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, a to hlavně s ohledem na nízkou hmotnost. Misha Designs si také připravil limitovanou edici druhého kitu. Ten bude k dispozici pro prvních 20 zákazníků a vůz s ním bude vypadat jako zmenšené hardcorové Ferrari FXX K.
V této konfiguraci jsou boční prahy ještě výraznější, zatímco zadní část dostala křídlo inspirované právě modelem FXX K. Nechybí boční křídélka, agresivnější body kit a opět velké množství dílů z uhlíkových vláken. Kdo by snad měl zájem, tak si musí počkat na zveřejnění cenovky, tu totiž ještě tuner nezveřejnil.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.