Letos v Ženevě se sice objevil nástupce Ferrari 458 Italia, ale to ještě neznamená, že se na něj ihned zapomene.
Na světě jsou někteří tuneři, kteří ještě stále mají 458 Italia v oblibě a nejnovějším počinem je dílo od firmy Misha Designs. Tuner si pro vůz připravil dva různé body kity. S tím prvním se Ferrari 458 Italia chlubí novou kapotou, předním nárazníkem, širšími blatníky a bočními prahy spolu s více agresivním zadním nárazníkem.
Nechybí ani zadní křídlo a difuzor. Asi se není čemu divit, že všechny zmíněné díly jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, a to hlavně s ohledem na nízkou hmotnost. Misha Designs si také připravil limitovanou edici druhého kitu. Ten bude k dispozici pro prvních 20 zákazníků a vůz s ním bude vypadat jako zmenšené hardcorové Ferrari FXX K.
V této konfiguraci jsou boční prahy ještě výraznější, zatímco zadní část dostala křídlo inspirované právě modelem FXX K. Nechybí boční křídélka, agresivnější body kit a opět velké množství dílů z uhlíkových vláken. Kdo by snad měl zájem, tak si musí počkat na zveřejnění cenovky, tu totiž ještě tuner nezveřejnil.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.