Peugeot spouští unikátní fotbalovou akci

ar5, 7. března 2014, 07:10 Google+

Sledujte dobrodružství světoběžnického fotbalového míče, který si budou předávat lidé po celém světě s pomocí vozů Peugeot.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Značka organizuje tuto fantastickou cestu napříč pěti kontinenty ve spolupráci s Facebookem. Tento originální počin, který můžete sledovat na sociálních sítích Facebook a Instargam, má přispět k rozvoji politiky sociální a environmentální odpovědnosti značky Peugeot v Brazílii.  

Mezinárodní dobrodružství sociální odpovědnosti a solidarity 

Fotbalový míč bude cestovat přes pouště a hory, oceány a lesy, poveze se na zádech slona nebo na člunu piroga…. Hlavně se ale na své cestě bude potkávat s lidmi z celého světa, kteří si ho budou předávat. Tato jedinečná cesta je zaměřena na podporu projektu trvale udržitelného rozvoje.

Míč bude fungovat jako propojení mezi uživateli internetu a značkou Peugeot, která je bude vyzývat, aby buď zvolili, jaká bude příští etapa cesty, nebo aby se setkali s členy týmu „Kick it to Brazil“. Při každé etapě budou moci ti, kdo se setkají s míčem, vyprávět a sdílet své zážitky na Facebooku facebook.com/Kickit2Brazil, Instagramu instagram.com/kickittobrazil či speciálních webových stránkách věnovaných projektu www.kick-it-to-brazil.com.

100 dní, 5 kontinentů, více než 30 zemí 

Slavnostní výkop této mimořádné cesty se odehraje 6. března v Paříži. Míč bude cestovat po celém světě a za pouhých 100 dnů navštíví více než 30 zemí a překročí stejně tolik hranic.

Cestu míči umožní všechny možné dopravní prostředky včetně automobilů, jízdních kol, mopedů a motorek, letadel, ale také méně běžných místních dopravních prostředků. Mezi oficiální vozy akce budou patřit crossovery značky Peugeot 2008, 3008 a 4008.
                                                             
V každé hostitelské zemi se budou konat akce, často improvizované, v závislosti na kreativitě lidí, s nimiž se organizátoři potkají. Každý den vznikne krátký videoklip, který bude sdílen na Facebooku a na stránkách 

Podpora image značky a její základny fanoušků po celém světě 

Tato originální kampaň značky zcela nového druhu je realizována ve spolupráci s Facebookem, nezpochybnitelně nejdůležitější celosvětovou internetovou sociální sítí. PEUGEOT si klade za cíl vytvořit silné pouto mezi značkou a všemi generacemi obyvatel po celém světě, zejména mimo Evropu, kde značka PEUGEOT zažívá silný růst.

Facebook, silný mediální partner 

Facebook je s více než 1,2 miliardou aktivních uživatelů, z nichž 945 milionů se připojuje přes chytrý telefon, přirozeným mediálním partnerem, který by měl přispět k podpoře této celosvětové akce. Uživatelé internetu po celém světě se mohou na Facebooku a Instagramu podílet na cestě tím, že budou sdílet své zážitky, fotky a videa na stránkách www.kick-it-to-brazil.com.

„One Kiss, One Tree“, iniciativa na podporu projektu Rezervoár uhlíku Peugeot-ONF v Brazílii
Během cesty věnuje Peugeot za každou fotografii polibku míče, která bude zveřejněna na stránkách www.kick-it-to-brazil.com, příspěvek k vědeckému a environmentálnímu projektu Rezervoár uhlíku Peuegot-ONF v Brazílii. Tento projekt odstartoval v roce 1999 a Peugeot se zavázal v něm pokračovat do roku 2038.

Z příspěvků, které Peugeot věnuje v souvislosti s touto jedinečnou cestou, se bude financovat výsadba dalších stromů, které doplní dva miliony stromů 50 různých druhů, které již byly v rámci tohoto obrovského ekologického projektu vysazeny.

Kromě toho bude uhlíková stopa cesty plně kompenzována uhlíkovými kredity, které budou věnovány na vědecké, ekologické a sociálně-ekonomické účely projektu Rezervoár uhlíku Peugeot-ONF v Amazonii. 

Míč skončí svou pouť 12. června 2014 v brazilské Amazonii, v srdci projektu Rezervoár uhlíku. 

Vytisknout

Diskuze: Peugeot spouští unikátní fotbalovou akci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

Bentley Flying Spur v úpravě od Mansory má 900 koní! - anotační foto

Bentley Flying Spur v úpravě od Mansory má 900 koní!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud