Peugeot spouští unikátní fotbalovou akci

ar5, 7. března 2014, 07:10 Google+

Sledujte dobrodružství světoběžnického fotbalového míče, který si budou předávat lidé po celém světě s pomocí vozů Peugeot.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Značka organizuje tuto fantastickou cestu napříč pěti kontinenty ve spolupráci s Facebookem. Tento originální počin, který můžete sledovat na sociálních sítích Facebook a Instargam, má přispět k rozvoji politiky sociální a environmentální odpovědnosti značky Peugeot v Brazílii.  

Mezinárodní dobrodružství sociální odpovědnosti a solidarity 

Fotbalový míč bude cestovat přes pouště a hory, oceány a lesy, poveze se na zádech slona nebo na člunu piroga…. Hlavně se ale na své cestě bude potkávat s lidmi z celého světa, kteří si ho budou předávat. Tato jedinečná cesta je zaměřena na podporu projektu trvale udržitelného rozvoje.

Míč bude fungovat jako propojení mezi uživateli internetu a značkou Peugeot, která je bude vyzývat, aby buď zvolili, jaká bude příští etapa cesty, nebo aby se setkali s členy týmu „Kick it to Brazil“. Při každé etapě budou moci ti, kdo se setkají s míčem, vyprávět a sdílet své zážitky na Facebooku facebook.com/Kickit2Brazil, Instagramu instagram.com/kickittobrazil či speciálních webových stránkách věnovaných projektu www.kick-it-to-brazil.com.

100 dní, 5 kontinentů, více než 30 zemí 

Slavnostní výkop této mimořádné cesty se odehraje 6. března v Paříži. Míč bude cestovat po celém světě a za pouhých 100 dnů navštíví více než 30 zemí a překročí stejně tolik hranic.

Cestu míči umožní všechny možné dopravní prostředky včetně automobilů, jízdních kol, mopedů a motorek, letadel, ale také méně běžných místních dopravních prostředků. Mezi oficiální vozy akce budou patřit crossovery značky Peugeot 2008, 3008 a 4008.
                                                             
V každé hostitelské zemi se budou konat akce, často improvizované, v závislosti na kreativitě lidí, s nimiž se organizátoři potkají. Každý den vznikne krátký videoklip, který bude sdílen na Facebooku a na stránkách 

Podpora image značky a její základny fanoušků po celém světě 

Tato originální kampaň značky zcela nového druhu je realizována ve spolupráci s Facebookem, nezpochybnitelně nejdůležitější celosvětovou internetovou sociální sítí. PEUGEOT si klade za cíl vytvořit silné pouto mezi značkou a všemi generacemi obyvatel po celém světě, zejména mimo Evropu, kde značka PEUGEOT zažívá silný růst.

Facebook, silný mediální partner 

Facebook je s více než 1,2 miliardou aktivních uživatelů, z nichž 945 milionů se připojuje přes chytrý telefon, přirozeným mediálním partnerem, který by měl přispět k podpoře této celosvětové akce. Uživatelé internetu po celém světě se mohou na Facebooku a Instagramu podílet na cestě tím, že budou sdílet své zážitky, fotky a videa na stránkách www.kick-it-to-brazil.com.

„One Kiss, One Tree“, iniciativa na podporu projektu Rezervoár uhlíku Peugeot-ONF v Brazílii
Během cesty věnuje Peugeot za každou fotografii polibku míče, která bude zveřejněna na stránkách www.kick-it-to-brazil.com, příspěvek k vědeckému a environmentálnímu projektu Rezervoár uhlíku Peuegot-ONF v Brazílii. Tento projekt odstartoval v roce 1999 a Peugeot se zavázal v něm pokračovat do roku 2038.

Z příspěvků, které Peugeot věnuje v souvislosti s touto jedinečnou cestou, se bude financovat výsadba dalších stromů, které doplní dva miliony stromů 50 různých druhů, které již byly v rámci tohoto obrovského ekologického projektu vysazeny.

Kromě toho bude uhlíková stopa cesty plně kompenzována uhlíkovými kredity, které budou věnovány na vědecké, ekologické a sociálně-ekonomické účely projektu Rezervoár uhlíku Peugeot-ONF v Amazonii. 

Míč skončí svou pouť 12. června 2014 v brazilské Amazonii, v srdci projektu Rezervoár uhlíku. 

Vytisknout

Diskuze: Peugeot spouští unikátní fotbalovou akci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Bentley Flying Spur v úpravě od Mansory má 900 koní! - anotační foto

Bentley Flying Spur v úpravě od Mansory má 900 koní!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud