Autosalon v Paříži je jednoznačeně největší automobilovou událostí druhé poloviny roku. Právě dnes otevírá své brány novinářům a odborníkům, za dva dny potom vpustí každého smrtelníka i bez novinářského průkazu.
Několik posledních měsíců postupně gradovalo představování novinek a konceptů, které se ukáží na letošní přehlídce a Paříži. Našince možná nejvíce zajímá facelift tuzemské Octavie, který jsme představili včera.
Za tiskové dny jsou vyhlášeny 2 a 3. říjen, tedy dnešek a zítřek. Redakce auto-news se bude snažit přinést vám maximální počet novinek, které se na tomto automobilovém svatostánku představí.
Po skončení dvou tiskových dnů bude moci v Paříži vidět zástupy novinek každý a to až do 19. října. výstaviště má každý den otevřeno od desíti hodin a za zavírací hodinu byla vyhlášena desátá, resp. osmá v sobotu, neděli a pondělí.
Takže příjemné čtení zástupu novinek.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?