Autosalon v Paříži je jednoznačeně největší automobilovou událostí druhé poloviny roku. Právě dnes otevírá své brány novinářům a odborníkům, za dva dny potom vpustí každého smrtelníka i bez novinářského průkazu.
Několik posledních měsíců postupně gradovalo představování novinek a konceptů, které se ukáží na letošní přehlídce a Paříži. Našince možná nejvíce zajímá facelift tuzemské Octavie, který jsme představili včera.
Za tiskové dny jsou vyhlášeny 2 a 3. říjen, tedy dnešek a zítřek. Redakce auto-news se bude snažit přinést vám maximální počet novinek, které se na tomto automobilovém svatostánku představí.
Po skončení dvou tiskových dnů bude moci v Paříži vidět zástupy novinek každý a to až do 19. října. výstaviště má každý den otevřeno od desíti hodin a za zavírací hodinu byla vyhlášena desátá, resp. osmá v sobotu, neděli a pondělí.
Takže příjemné čtení zástupu novinek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.