V Ženevě nebylo k vidění jen spousta nudných novinek, objevily se tam i super kousky za statisíce eur, mezi které se zařadil i Bentley Flying Spur v úpravě od Mansory.
Mansory je velice známým úpravcem vozidel Bentley a jeho úpravy téměř vždy stojí za pozornost. Tento konkrétní Bentley dostal nové nárazníky, speciální lak karoserie, zadní spoiler a 22-palcová kola z hliníkové slitiny s pneumatikami Vredestein. Zákazníci si mohou také objednat na zakázku zpracovaný interiér s kvalitní kůží, obložení interiéru exotickým dřevem a nášlapy pedálů z lehkých slitin.
Pod kapotou se ale odehrál doslova převrat. K vidění zde sice je stále 6,0 litrový benzínový motor W12, ten ale byl vybaven novými turbodmychadly, přepracovanou řídící jednotkou a sportovním výfukovým systémem. Díky těmto úpravám se celkový výkon vyšplhal na hodnotu 900 koní a 1100 Nm točivého momentu. To je oproti sérii impozantní nárůst o 275 koní a 300 Nm.
Zrychlení z 0 na 100 km/h není pro tento již skoro supersport ničím těžkým, Mansory udává 3,6 sekundy, z 0-200 km/h se prý dostane za 12,2 sekundy a dosáhne nejvyšší rychlosti 340 km/h. Pokud je to pro někoho příliš extrémní, firma nabízí „jemnější“ výkonový paket, se kterým tento Bentley produkuje jen 745 koní a 950 Nm točivého momentu.
Zdroj: Mansory
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.