Jedná se o verze WRX S4 a o WRX STI Type S, obě dostali nová a lehčí osmnáctipalcová kola, LED diody pro denní svícení v rozích předního nárazníku a větší přední splitter. Změny se projevily i v kabině, kde majitelé najdou nově čalounění s červeným prošíváním a karbonové dekory na palubní desce.
Těmi hlavními novinkami jsou však změny co se týče techniky a výkonu. S4 se sice ukrývá dvoulitrový turbomotor s výkonem jako verze STI, ale nově se motor spojí s automatickou převodovou Lineartronic. Dle výrobce i přes automatickou převodovku má vůz dosáhnout průměrné spotřeby nejvíce 7,6 litru na 100 km. WRX S4 dostalo i pozměněný podvozek, tužší odpružení s jiným nastavením a přepracovaný elektrický posilovač řízení. Ten má být nyní odolnější a má řidiči poskytnout lepší odezvu řízení.
Drsnější Subaru WRX STI Type S dostalo pod kapotu taktéž dvoulitrový čtyřválec, ten ale dostal o 5 koní navíc a nabízí točivý moment 423 Nm. Vůz má taktéž přepracované řízení a podvozek. Rozdíl proti S4 je ale ten, že zde nenajdeme automat CVT, nýbrž šestistupňový manuál.
Subaru už příjmá objednávky již dnes, bohužel, s exportem do Evropy se zřejmě nepočítá a ceník zatím také není zveřejněn. I tak se ale jistě najdou fanoušci, co si jsou schopní vůz dovést a provozovat ho zde.
zdroj: Subaru, worldcarfans