Oblíbený britský komik Rowan Atkinson se opět vrací na filmová plátna v roli agenta jejího veličenstva. Již ve třetím pokračování filmové série Johnny English se můžeme těšit na všechno, co k podobným filmům patří, tedy krásné ženy, rychlá auta, nebezpečné zbraně a především nekonečnou záplavu humoru.
Nejznámějším agentem jejího veličenstva je samozřejmě James Bond, ovšem v paměti mnohých filmových fanoušků se nesmazatelně zapsalo i jméno Johnny English, kterého ve dvou filmech ztvárnil oblíbený britský komik Rowan Atkinson. A ten samý muž se zhostil hlavní role i ve třetím díle filmové série, která dorazí do kin ještě letos.
A hned první trailer, který se objevil na internetu teprve dnes, je slibným příslibem, že se opět můžeme těšit na šílenou špionskou komedii. Rowan Atkinson je stále ve skvělé formě a scénáristé si pro něj připravili řadu fantastických scén. Těšit se také můžeme na oblíbené "špionské vybavení," ze kterého nás jako tradičně nejvíce zaujal upravený automobil.
Tím bude tentokrát sytě červený Aston Martin V8 Vantage, který se v roce 1987 objevil i v bondovce Dech života, kde hlavní postavu ztvárnil Timothy Dalton. Scény, ve kterých rozřezává vůz VB, nebo proráží zátaras československých pohraničníků, se jistě vepsaly do paměti nejednoho z nás.
V krátké ukázce můžeme vidět, že i Johnny English má svůj vůz lehce upraven. Například v přední kapotě jsou umístěny rakety, kterými English odstraní z cesty „francouzské cyklisty, kteří zdržují tajnou službu jejího veličenstva."
Trailer toho ale nabízí mnohem více a tak rozhodně doporučujeme jeho shlédnutí. Minimálně nás to do kin rozhodně nalákalo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?