Oblíbený britský komik Rowan Atkinson se opět vrací na filmová plátna v roli agenta jejího veličenstva. Již ve třetím pokračování filmové série Johnny English se můžeme těšit na všechno, co k podobným filmům patří, tedy krásné ženy, rychlá auta, nebezpečné zbraně a především nekonečnou záplavu humoru.
Nejznámějším agentem jejího veličenstva je samozřejmě James Bond, ovšem v paměti mnohých filmových fanoušků se nesmazatelně zapsalo i jméno Johnny English, kterého ve dvou filmech ztvárnil oblíbený britský komik Rowan Atkinson. A ten samý muž se zhostil hlavní role i ve třetím díle filmové série, která dorazí do kin ještě letos.
A hned první trailer, který se objevil na internetu teprve dnes, je slibným příslibem, že se opět můžeme těšit na šílenou špionskou komedii. Rowan Atkinson je stále ve skvělé formě a scénáristé si pro něj připravili řadu fantastických scén. Těšit se také můžeme na oblíbené "špionské vybavení," ze kterého nás jako tradičně nejvíce zaujal upravený automobil.
Tím bude tentokrát sytě červený Aston Martin V8 Vantage, který se v roce 1987 objevil i v bondovce Dech života, kde hlavní postavu ztvárnil Timothy Dalton. Scény, ve kterých rozřezává vůz VB, nebo proráží zátaras československých pohraničníků, se jistě vepsaly do paměti nejednoho z nás.
V krátké ukázce můžeme vidět, že i Johnny English má svůj vůz lehce upraven. Například v přední kapotě jsou umístěny rakety, kterými English odstraní z cesty „francouzské cyklisty, kteří zdržují tajnou službu jejího veličenstva."
Trailer toho ale nabízí mnohem více a tak rozhodně doporučujeme jeho shlédnutí. Minimálně nás to do kin rozhodně nalákalo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.