Minulý týden se nám ve své plné kráse představil nový zástupce z řad minivozů, kterým je francouzský Peugeot 108. Neuplynulo dlouho a už tu máme první, velice podařený návrh.
Jistě kde kdo vzpomíná na zlatou dobu 90. let, kdy silnice brázdila silná francouzská dvojka Peugeot 106 XSi a Citroen Saxo VTS. Na tuto dobu se ani jedné z automobilek nepodařilo pořádně navázat a tak s novým modelem Peugeot 108 se snad konečně časem dočkáme toho, že nejen sesterská 208 GTI bude jedinou „hračkou“ v nabídce automobilky.
Pro urychlení příchodu této verze se známý designér X-Tomi rozhodl, že navrhne sportovné verzi 108 GTi, která na snímku vypadá opravdu velmi podařeně. Pod jeho kapotou by si designér představoval ideálně malý turbomotor o objemu 1.2 litru THP.
Šance na výrobu tohoto zběsilého prcka nejsou vůbec malé, do budoucna se Peugeot chystá představit ostré verze 208 R a 308 R, takže vývoj malého 108 GTi by zcela jistě nalákal další procenta zákazníků.
zdroj: X-TomiMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.