Ze vzhledové stránky se Polo téměř nezměnilo. Největší změnu zaznamenal přední nárazník. Lehké změny se také odehrály na masce chladiče a zadním nárazníku, který má širší prostor pro registrační značku a přední světlomety, které dostaly LED diody.
Největší změny se tedy odehrály pod kapotou, kde Volkswagen umístil nový naftový tří válec o objemu 1,4 a to hned ve třech výkonových variantách. Tou první je s výkonem 55kW (74k), 66kW (89k) a 77kW (104k). Tento motor nahrazuje 1,2 o výkonu 90k a 1,6 o výkonu 89 a 104 koní.
74k verze bude značena jako Polo TDI BlueMotion a bude disponovat točivým momentem 210Nm již od 1500ot/min a spotřebou 3,2l/100km. Silnější 89k varianta bude mít spotřebu 3,4l/100km a vypouštět 89g/km CO2, což je o 21% úspornější než stará 1,6 TDI.
Co se týče nabídky zážehových motorů, základní tří válec 1,2 HTP bude nahrazen pohonnou jednotkou známou z modelu Up!, tedy 1,0 MPI ve dvou výkonových variantách a to 44kW (59k) a 55kW (74k). Modernizované Polo nabídne také nový tří válec 1,0 TSI, který bude označován jako Polo TSI BlueMotion. Výkon tohoto motoru je 89k a udávaná spotřeba je 4,1l/100km.
Dále bude v nabídce tří válec 1,2 TSI ve dvou výkonových variantách a to 66kW (89k) a 80kW (108k). Polo GT bude posilněno o 7kW (10k) tedy na celkových 110kW (148k). Tento výkon bude dostáván z motoru 1,4 TSI. Stejný motor bude nadále pohánět variantu GTI, která bude taktéž posilněna o 9kW (12k) tedy na celkových 141kW (189k). Polo GTI bude nově k dispozici s manuální převodovkou.
VW také plánuje obnovení výroby varianty Polo R WRC, která by měla mít kolem 250k a pohon všech kol.
V závislosti na motorizaci bude k dispozici 5 nebo 6 stupňová manuální převodovka a nebo 7 stupňová automatická převodovka DSG. Zákazníci si budou moci zvolit z několika disků v rozmezí 15“-17“ a 15 barev karoserie.
V interiéru se také odehrálo několik změn jako nový tříramenný volant, nové ovládání klimatizace nebo multimediální systém z modelu Golf s obrazovkou v rozměrech 5“ a 6,5“. Multimediální systém může být obohacen o zadní parkovací kameru. Co se týče bezpečnostní výbavy, ani zde Volkswagen nezahálel. Za příplatek bude k dispozici multikolizní brzda, automatické nouzové brždění „Front Assist“, sledování únavy řidiče nebo adaptivní tempovat.
Zdroj: worldcarfans.com