VW Polo 2014

Lukáš Novák, 1. února 2014, 16:15 Google+

VW představil facelift svého modelu Polo modelového roku 2014. Tato mezigenerační změna je rozsáhlejší, než se může na první pohled zdát.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ze vzhledové stránky se Polo téměř nezměnilo. Největší změnu zaznamenal přední nárazník. Lehké změny se také odehrály na masce chladiče a zadním nárazníku, který má širší prostor pro registrační značku a přední světlomety, které dostaly LED diody.

Největší změny se tedy odehrály pod kapotou, kde Volkswagen umístil nový naftový tří válec o objemu 1,4 a to hned ve třech výkonových variantách. Tou první je s výkonem 55kW (74k), 66kW (89k) a 77kW (104k). Tento motor nahrazuje 1,2 o výkonu 90k a 1,6 o výkonu 89 a 104 koní.

74k verze bude značena jako Polo TDI BlueMotion a bude disponovat točivým momentem 210Nm již od 1500ot/min a spotřebou 3,2l/100km. Silnější 89k varianta bude mít spotřebu 3,4l/100km a vypouštět 89g/km CO2, což je o 21% úspornější než stará 1,6 TDI.

Co se týče nabídky zážehových motorů, základní tří válec 1,2 HTP bude nahrazen pohonnou jednotkou známou z modelu Up!, tedy 1,0 MPI ve dvou výkonových variantách a to 44kW (59k) a 55kW (74k). Modernizované Polo nabídne také nový tří válec 1,0 TSI, který bude označován jako Polo TSI BlueMotion. Výkon tohoto motoru je 89k a udávaná spotřeba je 4,1l/100km.

Dále bude v nabídce tří válec 1,2 TSI ve dvou výkonových variantách a to 66kW (89k) a 80kW (108k). Polo GT bude posilněno o 7kW (10k) tedy na celkových 110kW (148k). Tento výkon bude dostáván z motoru 1,4 TSI. Stejný motor bude nadále pohánět variantu GTI, která bude taktéž posilněna o 9kW (12k) tedy na celkových 141kW (189k). Polo GTI bude nově k dispozici s manuální převodovkou.
VW také plánuje obnovení výroby varianty Polo R WRC, která by měla mít kolem 250k a pohon všech kol.

V závislosti na motorizaci bude k dispozici 5 nebo 6 stupňová manuální převodovka a nebo 7 stupňová automatická převodovka DSG. Zákazníci si budou moci zvolit z několika disků v rozmezí 15“-17“ a 15 barev karoserie.

V interiéru se také odehrálo několik změn jako nový tříramenný volant, nové ovládání klimatizace nebo multimediální systém z modelu Golf s obrazovkou v rozměrech 5“ a 6,5“. Multimediální systém může být obohacen o zadní parkovací kameru. Co se týče bezpečnostní výbavy, ani zde Volkswagen nezahálel. Za příplatek bude k dispozici multikolizní brzda, automatické nouzové brždění „Front Assist“, sledování únavy řidiče nebo adaptivní tempovat.

Zdroj: worldcarfans.com

 

Vytisknout

Diskuze: VW Polo 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Peugeot

Nové ocenění pro Peugeot 308 a jeho i-Cockpit

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud