Při příležitosti 29. ročníku Mezinárodního automobilového festivalu, který se konal v Paříži, převzal produktový ředitel Xavier Peugeot a ředitel designérského střediska značky Peugeot Gilles Vidal ocenění za „Nejkrásnější interiér roku“, které získal model Peugeot 308.
Na Mezinárodním automobilovém festivalu se každoročně udělují hlavní ceny nejkrásnějším výtvorům spojeným s automobily. O oceněních rozhoduje porota složená z odborníků ze světa automobilového sportu, ale také architektury, módy, designu, kultury a médií.
Cena „Nejkrásnější interiér roku“ je uznáním za design interiéru a soulad tvarů, materiálů a barev u vozů prodávaných v roce 2013. Konkurenty modelu Peugeot 308 byly další tři nominované vozy: Alfa Romeo 4C, BMW řady 4 Coupé a Mercedes CLA.
Porota ocenila originalitu, modernost a kvalitu interiéru i-Cockpit ve voze Peugeot 308, který představuje novou koncepci interiérů Peugeot. Přesvědčil ji čistý design místa řidiče a inovativní a intuitivní ovládání. Kompaktní volant, vyvýšený sdružený přístroj, velký dotykový displej o úhlopříčce 9,7" a vysoko umístěná středová konzola zajišťují posádce zcela nevídaný zážitek při řízení.
Peugeot 308, který se na evropských trzích objevil na konci roku 2013, již registruje více než 43 000 objednávek, z toho 21 000 ve Francii.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?