Designová skica představuje model Volkswagen Polo GTI. Úspěšný kompaktní sportovní vůz se ukazuje v ještě ostřejší, dynamičtější a dravější podobě. Světová premiéra se uskuteční na konci června 2021.
Ani letos se tradiční víkendové Setkání GTI u jezera Wörthersee nemůže kvůli pandemii onemocnění COVID-19 uskutečnit, pro značku Volkswagen je však tento termín skvělou příležitostí ke zveřejnění prvního pohledu na nové Polo GTI. Kompaktní sportovní vůz vychází z nedávno představeného nového modelu Polo a stane se vrcholnou verzí této modelové řady. Také tento model GTI ztělesňuje ryzí dynamiku a expresivní design – faktory úspěchu konceptu GTI.
„Jednou GTI, navždy GTI“ – těmito slovy vyjadřují fanoušci sportovních modelů Volkswagen s „třemi magickými písmeny“ svou loajalitu. GTI – to je ryzí fascinace a radost. Úspěšná historie pokračuje novým modelem Polo GTI, který přijíždí na start. Tradičně se jedná o nejsportovnější verzi modelové řady Polo, která vyčnívá z davu expresivním designem, výkonným pohonem předních kol a dynamicky nastaveným sportovním podvozkem. Kromě toho splňuje příslib výjimečné jízdní dynamiky v kombinaci s vysokou úrovní praktičnosti pro každodenní provoz.
Legendární Setkání GTI u jezera WörtherseeSetkání GTI má dlouhou historii. Fanoušci GTI se poprvé sjeli do rakouské obce Reifnitz/Maria Wörth v roce 1982. V dalších letech tato akce přitahovala nejen automobilové nadšence, ale postupně se stala opravdovou lidovou slavností s jednoduchým, ale zvučným mottem: „GTI“.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.