Zástupci značky Volkswagen vyloučili možnost příchodu faceliftovaného Pola R, protože by to nebylo dostatečně efektivní.
Asi před dvěma měsíci jsme se dozvěděli, že Volkswagen analyzuje vyhlídky na další modely s logem R, ale nyní se zdá, že Polo jedním z nich nebude. Je třeba uvést, že Volkswagen dřívě nabídnul Polo R WRC Street, jenže to byla jen limitovaná edice omezena na 2500 kusů a je nepravděpodobné, že speciální edice bude vzkříšena v podobě omlazeného modelu.
To znamená, že GTI zůstane prozatimním nejsilnějším modelem v řadě Polo. To disponuje čtyřválcem o objemu 1,8 litru, výkonem 192 koní a točivým momentem 320 Nm. Motor spolupracuje buď se šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Bez ohledu na volbu převodovky hatchback zrychlí z 0-100 km / h) za 6,7 sekundy a rozjede se až na 236 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?