Mercedes nás v posledních dnech zahrnuje přívalem ukázek designu nového konceptu Mercedes-Benz EQ A, ovšem nyní se odhodlal k poměrně velkému odhalení kompletního bočního pohledu, který nabízí řadu zajímavých detailů
Stylově vyhlížející hatchback nakonec nabídne pouze jeden pár dveří, což mu ale na atraktivitě rozhodně nijak neubírá. Už z prvních siluet bylo jasné, že Mercedes se snaží dosáhnout maximálně aerodynamického designu - nyní to ale vypadá, že kvůli tomu musela ustoupit i zrcátka, která nejsou na konceptu patrná.
Jinak stříbrná karoserie konceptu je doplněna černými detaily, mezi které patří černé pozadí osvětleného loga automobilky na masce, černá kapota nebo černá elegantní linka ve spodní části karoserie, která navazuje na podobně tvarovanou linku na předním nárazníku.
Už samotný přední nárazník byl poměrně výrazný, ovšem díky výrazně vystupujícím blatníkům a zajímavému prolisu na boku nyní vypadá celý koncept mnohem svalnatěji - zda ukáže i svaly pod kapotou se ovšem dozvíme až s příchodem frankfurtského autosalonu.
Prozatím se počítá pouze s jedním elektromotorem, který by měl pohánět přední nápravu. Není ovšem vyloučeno, že se později neobjeví silnější varianta, jež nabídne dva elektromotory, vyšší výkon a také pohon všech kol.
Už nyní ovšem víme, že produkční varianta konceptu EQ A bude vyráběna v německé továrně Rastatt. Produkce by měla být zahájena začátkem roku 2019.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.