Polo je s více než 18 miliony vyrobenými vozy jedním z nejúspěšnějších kompaktních vozů na světě. Volkswagen nyní ve světové premiéře představuje nový evoluční stupeň modelu Polo, jehož předprodej bude zahájen již v květnu.
Design, technika a nabídka výbav bestselleru prošly důkladnou modernizací, navíc byla výrazně rozšířena standardní výbava. Všechny verze jsou mimo jiné vybaveny LED světlomety, zadními LED svítilnami, digitálními přístroji Digital Cockpit, informačním a zábavním systémem a multifunkčním volantem. Polo ale nyní nabídne částečně automatizovanou jízdu v celém rozsahu provozních rychlostí díky na přání dodávanému asistenčnímu systému IQ.DRIVE Travel Assist.
Nové Polo používá technologie, které byly doposud k dispozici pouze ve vyšších třídách. Zákazníci si mohou objednat například na přání dodávaný asistenční systém IQ.DRIVE Travel Assist, který je v segmentu modelu Polo naprostou novinkou. Tato funkce kombinuje nový prediktivní adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control) a asistenční systém Lane Assist pro jízdu v jízdním pruhu, který se nyní dodává standardně pro všechny verze modelu Polo. Výsledkem je nový asistenční systém umožňující částečně automatizovanou jízdu. Sotva by se v segmentu modelu Polo našel jiný vůz, který by nabízel tak široké spektrum inovativních asistenčních systémů jako Polo.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.