Polo je s více než 18 miliony vyrobenými vozy jedním z nejúspěšnějších kompaktních vozů na světě. Volkswagen nyní ve světové premiéře představuje nový evoluční stupeň modelu Polo, jehož předprodej bude zahájen již v květnu.
Design, technika a nabídka výbav bestselleru prošly důkladnou modernizací, navíc byla výrazně rozšířena standardní výbava. Všechny verze jsou mimo jiné vybaveny LED světlomety, zadními LED svítilnami, digitálními přístroji Digital Cockpit, informačním a zábavním systémem a multifunkčním volantem. Polo ale nyní nabídne částečně automatizovanou jízdu v celém rozsahu provozních rychlostí díky na přání dodávanému asistenčnímu systému IQ.DRIVE Travel Assist.
Nové Polo používá technologie, které byly doposud k dispozici pouze ve vyšších třídách. Zákazníci si mohou objednat například na přání dodávaný asistenční systém IQ.DRIVE Travel Assist, který je v segmentu modelu Polo naprostou novinkou. Tato funkce kombinuje nový prediktivní adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control) a asistenční systém Lane Assist pro jízdu v jízdním pruhu, který se nyní dodává standardně pro všechny verze modelu Polo. Výsledkem je nový asistenční systém umožňující částečně automatizovanou jízdu. Sotva by se v segmentu modelu Polo našel jiný vůz, který by nabízel tak široké spektrum inovativních asistenčních systémů jako Polo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?