Daimler tvrdě pracuje na dokončení vývoje CO2 pro klimatizační systém. I po uplynutí doby EU v roce 2017 se chce Mercedes vzdát kontroverzního chladiva s označením R1234yf. První auto ve kterém je klimatizační systém CO2, bude pravděpodobně nástupce modelu E-Class, který by měl dorazit v roce 2016.
Od roku 2017 nesmí mít žádný nový vůz v Evropě škodlivé chladivo v systému. Alternativní chladivo R1234yf v testech Daimlera vzplanulo. Počet aut na německých silnicích, s nevyhovujícím chladivem se mezitím stále zvyšuje.
Další na řadě je pak facelift pro právě představenou třídu C. Facelift třídy C by měl dorazit v roce 2017. Pod kapotu by se mohli podívat i nové tříválcové motory a měli by splňovat vysoké nároky zákazníků Mercedesu.
Krátká zpráva na závěr. Do roku 2020 plánuje Mercedes představit patnáct zcela nových modelů.
Zdroj: Autobild.de, Worldcarfans.com