Velký zlom: Elektrický Golf levnější než naftová verze

pet / AutoRoad.cz, 30. srpna 2019, 15:02 Aktualizováno 3.9.2019, 22:07 Google+

Volkswagen zlevňuje dosluhující generaci o 4000 Euro, ale pouze v Německu. Při využití bonusu na pořízení ekologického vozidla klesne cena o další 4000 Euro. S těmito výhodami pak E-Golf pořídíte levněji než verzi s naftovým motorem 2.0 TDI. Elektrická verze však zklame dojezdem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen e-Golf

Volkswagen e-Golf | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Blíží se příchod nové generace Volkswagenů nazvaných ID, kde prvním modelem bude malý vůz ID.3. E-Golf tedy splnil svou povinnost a ukázal, že i koncern dokáže vyrobit konkurenceschopný elektrovůz. Aby jej učinil na sklonku kariéry ještě zajímavějším, snižuje VW jeho cenu. Ta sice klesla pod úroveň naftové verze, přesto se nejedná o plnohodnotnou alternativu. S reálným dojezdem okolo 200 km se jedná spíše o městský vůz.

img-responsive

e-Golf používá i německá policie | foto: Volkswagen

Parametry vozu vypadají na papíře stále slibně a brzdou provozu určitě nebudete. Výkon elektromotoru je 100 kw (136 koní). Toto stádo dokáže téměř nehlučně rozpohybovat 1,6 tuny na stokilometrovou rychlost za 9,6 sekundy. V rozletu vás zastaví omezovač při 150 km/h. Ani výbava vozu není k zahození. V ceně jsou zahrnuty LED světlomety, 16-palcová litá kola, vyhřívané čelní sklo, komfortní sedačky, automatická klimatizace, kožený volant, parkovací senzory i navigace.

Atraktivní cenovka je však stále pouze krátkodobá a na srovnatelné ceny elektrovozů a konvenčních aut se spalovacími motory si budeme muset počkat. Přesto je patrná klesající tendence a možná se dočkáme cenového vyrovnání.

Vytisknout

Diskuze: Velký zlom: Elektrický Golf levnější než naftová verze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Za 7:38,585 minuty k čínské „Bráně do nebes“: Volkswagen ID.R stanovil první rekord na hoře Tianmen

Za 7:38,585 minuty k čínské „Bráně do nebes“!!! Volkswagen ID.R stanovil REKORD…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud