Nový Volkswagen Touran se zcela bez maskování objevil na jednom z trajektů ve Skandinávii.
Touran 2014 má evoluční design s novou přední maskou, upravené světlomety a novou kapotu. Do modelu Touran by se měla dostat funkce sedadel EasyFold z většího modelu Sharan.
To mělo umožnit, aby druhá a třetí řada sedadel šla snadno sklopit do podlahy. A tím by vznikla rovná plocha. Vůz by měl vyject na platformě MQB, kterou použije například i VW Passat B8. Touran by měl na váze shodit až 100 kg.
Motorizace zatím nejsou známy, ale očekáváme je v rozsahu 1,2 TSI se 77kW až 2,0TDI, který by měl poskytnout 110kW.
Zdroj: Worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.