Cena již v základu bohatě vybaveného IS 250C byla stanovena na 1,289.000,- Kč vč. DPH. Objednávky prodejci přijímají už nyní.
Po modelech IS 220d, IS 250 a supersportovním sedanu IS F přichází třetí varianta modelové řady IS – lifestylově zaměřený model pro vyznavače jízdy pod otevřeným nebem. V novém modelu IS 250C se snoubí sportovní elegance sedanu modelové řady IS s technickou dokonalostí, jejímž výsledkem je harmonie komfortu a radosti z jízdy s každodenní použitelností. Lehké skládací střeše z hliníku stačí pouhých 20 sekund na instalaci, či uložení. Její nebývale kompaktní mechanizmus umožňuje zachovat velký zavazadlový prostor (420 l při instalované střeše / 165 l při uložené), pohodlné nastupování pro zadní cestující i prostorný interiér v zadní části vozu.
IS 250C používá vysoce kultivovaný zážehový agregát 2,5 l V6 z modelu IS 250 o výkonu 153 kW / 208k v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou. Vyšší torzní tuhost u IS 250C přispívá k jízdnímu pohodlí a špičkovému komfortu typickému pro značku Lexus, přičemž míra hluku, vibrací a chvění nového modelu zůstává stejně nízká jako u sedanu IS.
Nový IS 250C byl zkonstruován s cílem dosáhnout maximálního pětihvězdičkového ohodnocení v evropských nárazových testech organizace NCAP. Ve standardní výbavě můžeme nalézt celkem 8 airbagů včetně kolenních pro řidiče a spolujezdce či systém integrovaného řízení dynamiky vozidla VDIM.
Do bohaté standardní výbavy Lexusu IS 250C mimo jiné patří:- 18“ kola z lehkých slitin- Kožené čalounění s elektricky ovládanými a vyhřívanými sedadly- Elektricky nastavitelný volant- Kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách – TPWS- Parkovací asistent – senzory vpředu i vzadu- Odvrtávané sportovní hliníkové pedály- Kožený multifunkční volant, elektricky nastavitelný ve dvou osách- Systém bezklíčového nastupování a startování “Smart Entry and Start”- 8 airbagů včetně kolenních pro řidiče i spolujezdce- Připojení mobilního telefonu pomocí Bluetooth®- Tempomat- Brzdová a zadní světla z LED diod- Dešťový senzor- VDIM (Integrované řízení dynamiky vozidla)- Dvouzónová elektronicky řízená klimatizace- Samostmívací vnitřní zpětné zrcátko- Vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie- elektricky ovládaná, sklopná a vyhřívaná s integrovanými směrovými světly
Cena modelu IS 250C ve standardní výbavě činí 1,289.000,- Kč vč. DPH. Vůz lze objednávat již nyní, u prodejců bude k vidění ve druhé polovině července.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?