Kdo je příznivcem počítačových, popřípadě konzolových her se závodní automobilovou tématikou, pro toho máme skvělou zprávu.
Na svět se totiž dostalo kvalitně zpracované video hry s názvem Project CARS, tedy prvního opravdového realistického závodního simulátoru. Jedná se o závodní hru, která vám umožní začít kariéru ve světě motokár a pak díky své šikovnosti postupujete výše a výše do lepších závodních sérií. Stranou tak nezůstanou závody speciálů v kategorii GT, Le Mans či v mnoha dalších.
Hra Project CARS slibuje mix úžasné grafiky, pokročilé fyziky vozidel, 10 režimů přehrávání a přístup na sociální síť, který umožňuje spojit se s přáteli, porovnat časy a skóre a sdílení obsahu.
Hra by měla být k dispozici již v letošním roce pro PC, Xbox One, PlayStation 4 a konzole Wii U. Přejeme proto již teď příjemnou zábavu.
Zdroj: Project CARS
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.