Subaru Legacy japonským autem roku 2003-04

Petr Horák, 22. listopadu 2003, 10:32 Google+

Po nedávném úspěchu značky Subaru na sportovním poli – P. Solberg mistrem světa pro rok 2003 s vozem Subaru Impreza...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

WRC – zveřejnila Fuji Heavy Industries Ltd. další radostnou zprávu: poprvé v historii SUBARU je autem roku 2003 – 2004 v Japonsku nové SUBARU Legacy.

Čtvrtá generace Legacy, která dostala nálepku „Premium“, zastińuje své předchůdce nejen svým designem, ale vyznačuje se i velkým pokrokem ve směru nového stylu, kterým se nyní Subaru profiluje. Linie a silueta 4,666 (4,720) m dlouhého, 1,730 m širokého a 1,425 m (kombi 1,470 včetně střešních lyžin) vysokého Legacy podtrhuje distingovaný a zároveň sportovní vzhled a propůjčuje novému Subaru Legacy nezaměnitelný charakter. Přední partie s okřídleným designem připomíná počátky Subaru jako výrobce letadel a stává se poznávacím znamením značky u všech současných modelů. Také aerodynamicky předvádí čtvrtá generace Legacy svou proudnicovou stránku – koeficient odporu vzduchu je 0,28 cW u sedanu a 0,30 cW u kombi. Mimo to byla u nového Legacy podstatně redukována váha.

Od světové premiéry v květnu vykazuje Legacy velmi dobré prodejní výsledky. Už v červenci bylo v Japonsku prodáno 10 000 vozů, do konce října to bylo kolem
34 900 vozů, což výrazně předčilo všechna očekávání.

Kyoji Takenaka, president FHI, řekl: „Je to pro nás velká radost, získat tak významné ocenění jakým je Auto roku v Japonsku. Dali jsme novému Legacy emocionální design tak, aby po celém světě uspokojil každého milovníka aut a příznivce velmi dobrých jízdních prožitků.“

Subaru CR
Vytisknout

Diskuze: Subaru Legacy japonským autem roku 2003-04

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

50 let zkušeností s vývojem zimních pneumatik - anotační foto

50 let zkušeností s vývojem zimních pneumatik

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud