Beata Rajská, jedna z nejznámějších českých módních návrhářek, převzala v minulém týdnu od Vratislava Strašila, vedoucího divize Volkswagen – osobní vozy klíč od svého nového Touaregu V6 TDI. Stalo se tak na slavnostní módní přehlídce, na které uváděla svou novou kolekci Léto 2008.
Zároveň tímto okamžikem zahájila značka Volkswagen s Beatou Rajskou vzájemnou spolupráci. „Je nám velkou ctí, spolupracovat s tak úspěšnou a aktivní ženou, jako je právě Beata Rajská. Věříme, že naše spolupráce v nadcházejícím období bude velmi produktivní a oboustranně přínosná,“ uvádí k předání Vratislav Strašil.
„Volba Touarega byla splněním mého snu o opravdu komfortním a robustním autě, které mě nenechá nikde na holičkách,“ říká Beata Rajská ke svému výběru Její první cesta s novým vozem vedla z módní přehlídky, která se konala ve Velkopřevorském paláci v Praze, domů do Žďáru nad Sázavou. „Už se nemůžu dočkat, až dojedu domů, a hezky na světle si svého nového broučka prohlédnu. Zkontrolovat musím hlavně věšák, který mám na zakázku namontovaný v kufru a na kterém budu moci bez obav převážet šaty, aniž by hrozilo, že se pomačkají,“ dodala Rajská s úsměvem.
Inovovaný Volkswagen Touareg, který přišel na trh na začátku loňského roku je jedním z nejpopulárnějších vozů v segmenty terénních vozů se stálým pohonem všech kol. O maximálních terénních schopnostech svědčí také fakt, že na jeho základech postavený speciál Race Touareg 2 pilotovaný Carlosem Sainzem dokázal zvítězit v nedávné Central Europe Rally v Maďarsku a Rumunsku.
Beata Rajská již také s nadšením navštívila víkendové setkání TouaregClubu, který byl v České Republice založen v loňském roce. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.