Beata Rajská, jedna z nejznámějších českých módních návrhářek, převzala v minulém týdnu od Vratislava Strašila, vedoucího divize Volkswagen – osobní vozy klíč od svého nového Touaregu V6 TDI. Stalo se tak na slavnostní módní přehlídce, na které uváděla svou novou kolekci Léto 2008.
Zároveň tímto okamžikem zahájila značka Volkswagen s Beatou Rajskou vzájemnou spolupráci. „Je nám velkou ctí, spolupracovat s tak úspěšnou a aktivní ženou, jako je právě Beata Rajská. Věříme, že naše spolupráce v nadcházejícím období bude velmi produktivní a oboustranně přínosná,“ uvádí k předání Vratislav Strašil.
„Volba Touarega byla splněním mého snu o opravdu komfortním a robustním autě, které mě nenechá nikde na holičkách,“ říká Beata Rajská ke svému výběru Její první cesta s novým vozem vedla z módní přehlídky, která se konala ve Velkopřevorském paláci v Praze, domů do Žďáru nad Sázavou. „Už se nemůžu dočkat, až dojedu domů, a hezky na světle si svého nového broučka prohlédnu. Zkontrolovat musím hlavně věšák, který mám na zakázku namontovaný v kufru a na kterém budu moci bez obav převážet šaty, aniž by hrozilo, že se pomačkají,“ dodala Rajská s úsměvem.
Inovovaný Volkswagen Touareg, který přišel na trh na začátku loňského roku je jedním z nejpopulárnějších vozů v segmenty terénních vozů se stálým pohonem všech kol. O maximálních terénních schopnostech svědčí také fakt, že na jeho základech postavený speciál Race Touareg 2 pilotovaný Carlosem Sainzem dokázal zvítězit v nedávné Central Europe Rally v Maďarsku a Rumunsku.
Beata Rajská již také s nadšením navštívila víkendové setkání TouaregClubu, který byl v České Republice založen v loňském roce. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.