Volkswagen nabízí zákazníkům další novinky ve formě cenového zvýhodnění modelů Sharan a Jetta.
Akční nabídky pro modely Sharan K modelu Sharan Sportline Business jsou nyní v nabídce vznětové motory za akční cenu, která je o 188 000 Kč nižší, než běžné ceny Business. Sériová výbava modelu se zároveň rozšiřuje např. o alarm s ostrahou interiéru, palubní počítač, CD měnič na 6 CD v zavazadlovém prostoru nebo vnější elektricky sklopná zpětná zrcátka. Celkové zvýhodnění pro zákazníka činí 218 400 Kč včetně DPH. Sharan Sportline Business v provedení 1.9 TDI (115 k) s manuální převodovkou je tak nyní v nabídce za 865 400 Kč a 2.0 TDI (140 k) také s manuální převodovkou za 899 900 Kč včetně DPH.
Všechny modely v provedeních Sportline Business a Highline nabízí Volkswagen nově s hlavovými airbagy již v sériové výbavě.
Nové ceny modelů Jetta Na své si přijdou i zájemci o populární sedan Volkswagen Jetta. Cena tohoto modelu se zážehovým motorem začíná na 499 900 Kč a je tak výhodnější o 50 000 Kč. Jetta se vznětovým agregátem je pak cenově zvýhodněna až o 75 000 Kč a její cena startuje na 549 600 Kč. Sériová výbava provedení Trendline zahrnuje mimo jiné 6 airbagů, palubní počítač, klimatizaci "climatic", rádio "RCD 300" s CD-MP3 přehrávačem, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu a dálkové centrální zamykání. Volkswagen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.