Volkswagen Golf Plus

Radek Musil, 2. prosince 2004, 14:07 Google+

"Golf Plus" dostal oproti standardnímu Golfu o necelých deset centimetrů výšky navíc, která nyní činí 1,58 m. Přesto stále zůstává o 5,4 centimetrů nižší než Touran.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Golf Plus

Golf Plus | foto: Volkswagen CR

Sdílejte článek

Golf Plus se odlišuje zejména svou charakteristickou mřížkou chladiče, předními blatníky a přední kapotou, C-sloupkem, nárazníky a provedením velkého zadního víka.

Výbava Golfu Plus obsahuje mimo jiné zadní sedadla, která lze posunovat v podélném směru o 160 milimetrů a která jsou vybavena novým sklápěcím mechanismem. Jakmile sklopíme opěradla asymetricky nastavitelných a dělených zadních sedadel, sníží kinematika automaticky sedáky. Ve spojení s variabilní podlahou zavazadlového prostoru tak vznikne téměř rovná ložná plocha.
Také prostřední sedadlo vzadu je variabilní, lze jej sklopit a získat tak možnost přepravovat dlouhé předměty, jako například lyže. Zároveň z něm může vzniknout stolek s držáky nápojů, který lze na přání pomocí nasunovacího modulu změnit ve střední loketní opěrku.

Obdobně jako Golf bude Golf Plus dodáván ve stupních výbavy Trendline, Comfortline a Sportline. V základní úrovni - Trendline - nechybí klimatizace, 6 airbagů, systém ABS, rádio s CD přehrávačem, všechny dveře s el. ovládanými okny, centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Více exkluzivity nabízí verze Comfortline. Na dynamiku sází Golf Plus Sportline.

Zadní světla budou vybavena technikou LED - diod, ta reagují rychleji než standardní, a tím zvyšují aktivní i pasivní bezpečnost. Později bude možné Golf Plus navíc obdržet s bi - xenonovými adaptivními světlomety, jejichž světelný kužel při průjezdu zatáčkou stále osvětluje vozovku.

V počáteční fázi se bude Golf Plus dodávat se dvěma zážehovými a dvěma vznětovými motory. Základ tvoří zážehový motor 1,4 litru o výkonu 55 kW/75 k. Motor 1,6 FSI s homogenním přímým vstřikováním benzínu o výkonu 85 kW/115 k je koncipován pro použití benzínu s oktanovým číslem 95. Výkony obou vznětových motorů TDI činí 77 kW/105 k a 103 kW/140 k. Později bude program agregátů doplněn zážehovým motorem 1,6 l o výkonu 75 kW/102 k, motorem 2.0 FSI o výkonu 110 kW/150 k a motorem TDI o výkonu 66 kW/90 k.

Uvedení na český trh proběhne na jaře roku 2005.


Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf Plus

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

MAGNUM Concept

Brutální Cayenne od TechArtu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud