Německý regulační úřad podle zprávy ČTK prošetřuje autopilota americké automobilky Tesla. Zabývá se tím, zda je tato sada pokročilých funkcí asistenčního systému pro řidiče bezpečná pro provoz na německých silnících.
Spolkový úřad pro motorová vozidla (KBA) zároveň jedná s nizozemským úřadem pro silniční dopravu (RDW), který schvaluje používání vozidel v celé Evropě. Na zprávu nedělníku Bild am Sonntag v pondělí upozornil server CNBC.
Poloautomatický systém řízení Tesly je po řadě smrtelných nehod po celém světě vystaven čím dál větší kontrole.
Minulý týden zahájil americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) již druhé vyšetřování možné závady autopilota v souvislosti se zbytečnou aktivací brzd ve vysoké rychlosti.
V lednu loňského roku se německý regulátor KBA začal zabývat možnými bezpečnostními riziky dotykového displeje různých modelů Tesla.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?