Německý regulační úřad podle zprávy ČTK prošetřuje autopilota americké automobilky Tesla. Zabývá se tím, zda je tato sada pokročilých funkcí asistenčního systému pro řidiče bezpečná pro provoz na německých silnících.
Spolkový úřad pro motorová vozidla (KBA) zároveň jedná s nizozemským úřadem pro silniční dopravu (RDW), který schvaluje používání vozidel v celé Evropě. Na zprávu nedělníku Bild am Sonntag v pondělí upozornil server CNBC.
Poloautomatický systém řízení Tesly je po řadě smrtelných nehod po celém světě vystaven čím dál větší kontrole.
Minulý týden zahájil americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) již druhé vyšetřování možné závady autopilota v souvislosti se zbytečnou aktivací brzd ve vysoké rychlosti.
V lednu loňského roku se německý regulátor KBA začal zabývat možnými bezpečnostními riziky dotykového displeje různých modelů Tesla.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?