CONSTRUCT s dalším certifikátem

ar1, 14. června 2004, 13:19 Google+

Společnost CONSTRUCT se stala první firmou v oboru mechanického zabazpeční vozidel, která vyhověla požadavkům normy ISO/TS 16 949:202

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

V únoru letošního roku proběhl ve společnosti CONSTRUCT certifikační audit společnosti SGS. Auditoři posuzovali shodu činností s náročnými podmínkami normy ISO/TS 16 949:2002. Tato norma dále rozvádí požadavky normy ISO 9001:2000 pro dodavatele automobilového průmyslu. Audit proběhl úspěšně a společnost je doporučena k udělení certifikátu.

Společnost CONSTRUCT byla založena v roce 1991 a od té doby prošla dynamickým vývojem. K základnímu závodu ve Velkém Meziříčí se v roce 1998 přiřadilo další prodejní a montážní centrum v Praze 5, což umožnilo daleko užší a operativnější spojení klienta se všemi službami, které firma nabízí. Zabezpečovací systémy jsou v současné době vyvinuty pro většinu vyráběných osobních i užitkových vozů. Pro automobily přicházející nově na trh jsou zabezpečení průběžně dále vyvíjena, neboť CONSTRUCT úzce spolupracuje jak s vývojovými centry výrobců vozů, tak i s dovozci a prodejci jednotlivých značek. V České republice má společnost téměř 400 prodejních a montážních partnerů a své výrobky exportuje i do řady evropských zemí, jako například do Švédska, Belgie, Maďarska, Rakouska, zemí bývalé Jugoslávie, Slovenska, Ukrajiny, Ruska. Mechanické zabezpečení CONSTRUCT je kompletně vyvíjeno a vyráběno v České republice. Celý proces výroby a montáže je průběžně velmi přísně kontrolován a jistě i díky těmto přísným nárokům získaly výrobky společnosti CONSTRUCT za dobu své existence na trhu řadu ocenění, certifikátů atestů a uspěly u řady náročných testů a zkoušek. Jmenujme například čtyřnásobné ocenění prestižní značku kvality Czech made, atest od státem akreditované společnosti Trezor test, atesty od ÚSMD, ve Spolkové republice Německo a Rakousko je držitelem certifikátů TÜV a dalších atestů, vysoké je také hodnocení kriminalistických ústavů a policie v řadě evropských zemí.

Podstata zabezpečení vozu mechanickým zabezpečovacím zařízením CONSTRUCT spočívá v uzamčení pohyblivých částí mechanismu řazení - tedy řadicích tyčí, či mechanismu řadicí páky s pevnými částmi vozu za pomoci masivního mechanického zamykacího systému. Velmi důležitou součástí mechanismu je zámková vložka trezorového typu, jediný prvek zařízení, které vstupuje do interiéru vozu. Interiér je tedy zcela minimálně narušen přítomností mechanického zabezpečení proti krádeži blokující řadicí mechanismus. Zámková vložka je pro jednotlivé výrobky individuálně řešena buď v klasické či vývojové novější rotační variantě, otočné o 180 stupňů. Obě tyto varianty vykazují stejně vysokou odolnost proti překonání. Další důležité součásti mechanismu jsou v převážné většině ukryty pod střední konzolou a pod vozidlem je k nim z velké většiny velmi omezený přístup. I další součásti jsou vyrobeny z kvalitních materiálů, takže i případný pokus o překonání mechanického zabezpečení po odstranění dílů, kterými je kryto, (zespod vozidla je to velmi často výfukové potrubí s katalyzátorem, tepelný kryt katalyzátoru a další díly) je značně obtížný, ne-li nemožný.

TZ BVV
Vytisknout

Diskuze: CONSTRUCT s dalším certifikátem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Buggyra IRS

Cílem je 300 km/h

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud