Už za pár týdnů se dočkáme nové série Grand Tour, která zřejmě přinese řadu nového. Už dříve jsme se dozvěděli, že James May se nechal ostříhat, nebo že slavný "cestovatelský" stan bude umístěn na pevné lokaci, která se nachází 16 kilometrů od domu Jeremy Clarksona. Nyní však přichází informace týkající se přímo štábu a pozadí natáčení. A jeto informace poměrně významná, protože někdo z týmu musel odejít.
Nemusíte se však bát, změny se nedotkly slavné trojice. Z pořadu však odešel nástupce legendárního Stiga, testovací jezdec a bývalý závodník NASCAR, Mike Skinner. Tato informace prosákla na veřejnost skrze jeho Twitter, kde sám informoval, že se nezúčastní natáčení druhé série.
Jaký to bude mít vliv na show? Pravděpodobně pozitivní. S veškerou úctou k řidičským dovednostem a úspěchům, kterých za svou kariéru Skinner dosáhl, jako herec byl bohužel příšerný a na jeho účet mířila řada narážek i kritiky od diváků i odborníků. Je pochopitelné, že scénáristé se snažili zaplnit prázdné místo po tichém Stigovi ukecaným Američanem, ovšem Skinner byl krok špatným směrem, což uznává i on sám.
FYI I won't be joining the guys on @thegrandtour 2nd season - I wish them all the luck. My character wasn't developed as I was told.
— Mike Skinner (@MSTheGunslinger) 7. listopadu 2017
V jednom ze svých dřívějších příspěvků sám uvedl "Souhlasím s vámi, tohle se nepovedlo" a později dodal "Pokud chcete nosit stejný kostým jako Evee Knievel (známý americký kaskadér), pak prostě musíte být Evil Knievel". Podle svých slov si však řízení některých aut skutečně užil a proti Britům skutečně nic nemá.
V tuto chvíli není jasné, kdo - a zda vůbec někdo - zaplní chybějící místo testovacího řidiče. Jedno je však jisté - Stig se rozhodně nevrátí, neboť jeho postava je "vlastnictvím" pořadu Top Gear a tím i BBC, která už má proti The Grand Tour nachystanou armádu právníků, kteří čekají na sebemenší porušení autorských práv.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.