Už za pár týdnů se dočkáme nové série Grand Tour, která zřejmě přinese řadu nového. Už dříve jsme se dozvěděli, že James May se nechal ostříhat, nebo že slavný "cestovatelský" stan bude umístěn na pevné lokaci, která se nachází 16 kilometrů od domu Jeremy Clarksona. Nyní však přichází informace týkající se přímo štábu a pozadí natáčení. A jeto informace poměrně významná, protože někdo z týmu musel odejít.
Nemusíte se však bát, změny se nedotkly slavné trojice. Z pořadu však odešel nástupce legendárního Stiga, testovací jezdec a bývalý závodník NASCAR, Mike Skinner. Tato informace prosákla na veřejnost skrze jeho Twitter, kde sám informoval, že se nezúčastní natáčení druhé série.
Jaký to bude mít vliv na show? Pravděpodobně pozitivní. S veškerou úctou k řidičským dovednostem a úspěchům, kterých za svou kariéru Skinner dosáhl, jako herec byl bohužel příšerný a na jeho účet mířila řada narážek i kritiky od diváků i odborníků. Je pochopitelné, že scénáristé se snažili zaplnit prázdné místo po tichém Stigovi ukecaným Američanem, ovšem Skinner byl krok špatným směrem, což uznává i on sám.
FYI I won't be joining the guys on @thegrandtour 2nd season - I wish them all the luck. My character wasn't developed as I was told.
— Mike Skinner (@MSTheGunslinger) 7. listopadu 2017
V jednom ze svých dřívějších příspěvků sám uvedl "Souhlasím s vámi, tohle se nepovedlo" a později dodal "Pokud chcete nosit stejný kostým jako Evee Knievel (známý americký kaskadér), pak prostě musíte být Evil Knievel". Podle svých slov si však řízení některých aut skutečně užil a proti Britům skutečně nic nemá.
V tuto chvíli není jasné, kdo - a zda vůbec někdo - zaplní chybějící místo testovacího řidiče. Jedno je však jisté - Stig se rozhodně nevrátí, neboť jeho postava je "vlastnictvím" pořadu Top Gear a tím i BBC, která už má proti The Grand Tour nachystanou armádu právníků, kteří čekají na sebemenší porušení autorských práv.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.