Ta by dle slov veden Fordu měla být významně vylepšena oproti svému předchůdci. Přepracovaný Taurus bude jezdit na stejné podvozkové platformě, která je základem Fordu Fusion. Nicméně, architektura Tauruse bude naprosto odlišná a vůz bude ještě více prodloužen.
Můžeme také očekávat výrazné snížení hmotnosti, například verze Taurus SHO váží 2020 kg, což je téměř stejně jako přestižní německé Audi A8 L. Co chystá Ford pod kapotu nového Tauruse je záhadou, ovšem při lehkém zamyšlení je asi jasné, že očekávat lze motory typu EcoBoost. Ty by mohli být spojeny s novou devíti-stupňovou automatickou převodovkou, která dostane za úkol vylepšit výkon a spotřebu paliva.
Pokud vše vyjde podle plánu, nový Ford Taurus by měl přijít do prodeje ve třetím čtvrtletí roku 2015, nejpozději pak v roce 2016.
Zdroj: Edmunds