Porsche se po nedávných požárech oznámila svého modelu 911 GT3 plně pustilo do vyšetřování a teď se zdá, že už jeho technici přišla na příčinu, proč se ze sportovních klenotů stávaly hromady popela
Mluvčí společnosti, Nick Twork, včera oznámil, že problém se naskytl u šroubu ojnice. Zatím z nejasných důvodů docházelo u bloku motoru k poškození klikovéskříně a také v důsledku toho začal unikat žhavý olej do horkého výfukového systému. To je dost zásadní problém, který následně doslova podpálil hned několik 911 GT3.
Porsche vydalo důležité prohlášení, ve kterém uvádí, že každý majitel nové GT3 by měl neprodleně omezit jízdy s tímto vozem a neriskovat tak své zdraví a případně i ztrátu vozidla. Společnost uvedla, že problém se týká dohromady 785 kusů, které stihla doposud postavit a prodat.
O nápravu se postarají v servisech Porsche, kdy všem 785 kusům budou bezplatně vyměněny kompletně motory. Výměna bude u každého kusu trvat zhruba jeden den a tato fáze započne ihned, jakmile Porsche vyrobí nové a bezchybné pohonné jednotky.
Porsche bude dělat vše, co bude v jeho silách a vedení slíbilo, že výměnu provedou tak rychle, jak jen to půjde.
Zdroj: autoguide.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.