Porsche se po nedávných požárech oznámila svého modelu 911 GT3 plně pustilo do vyšetřování a teď se zdá, že už jeho technici přišla na příčinu, proč se ze sportovních klenotů stávaly hromady popela
Mluvčí společnosti, Nick Twork, včera oznámil, že problém se naskytl u šroubu ojnice. Zatím z nejasných důvodů docházelo u bloku motoru k poškození klikovéskříně a také v důsledku toho začal unikat žhavý olej do horkého výfukového systému. To je dost zásadní problém, který následně doslova podpálil hned několik 911 GT3.
Porsche vydalo důležité prohlášení, ve kterém uvádí, že každý majitel nové GT3 by měl neprodleně omezit jízdy s tímto vozem a neriskovat tak své zdraví a případně i ztrátu vozidla. Společnost uvedla, že problém se týká dohromady 785 kusů, které stihla doposud postavit a prodat.
O nápravu se postarají v servisech Porsche, kdy všem 785 kusům budou bezplatně vyměněny kompletně motory. Výměna bude u každého kusu trvat zhruba jeden den a tato fáze započne ihned, jakmile Porsche vyrobí nové a bezchybné pohonné jednotky.
Porsche bude dělat vše, co bude v jeho silách a vedení slíbilo, že výměnu provedou tak rychle, jak jen to půjde.
Zdroj: autoguide.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?