Porsche se po nedávných požárech oznámila svého modelu 911 GT3 plně pustilo do vyšetřování a teď se zdá, že už jeho technici přišla na příčinu, proč se ze sportovních klenotů stávaly hromady popela
Mluvčí společnosti, Nick Twork, včera oznámil, že problém se naskytl u šroubu ojnice. Zatím z nejasných důvodů docházelo u bloku motoru k poškození klikovéskříně a také v důsledku toho začal unikat žhavý olej do horkého výfukového systému. To je dost zásadní problém, který následně doslova podpálil hned několik 911 GT3.
Porsche vydalo důležité prohlášení, ve kterém uvádí, že každý majitel nové GT3 by měl neprodleně omezit jízdy s tímto vozem a neriskovat tak své zdraví a případně i ztrátu vozidla. Společnost uvedla, že problém se týká dohromady 785 kusů, které stihla doposud postavit a prodat.
O nápravu se postarají v servisech Porsche, kdy všem 785 kusům budou bezplatně vyměněny kompletně motory. Výměna bude u každého kusu trvat zhruba jeden den a tato fáze započne ihned, jakmile Porsche vyrobí nové a bezchybné pohonné jednotky.
Porsche bude dělat vše, co bude v jeho silách a vedení slíbilo, že výměnu provedou tak rychle, jak jen to půjde.
Zdroj: autoguide.com
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.