Škoda Auto předvede modelovou Power Play na 78. Mistrovsví světa v ledním hokeji v Bělorusku

ar5, 10. května 2014, 04:57 Google+

ŠKODA předvede na 78. Mistrovství světa v ledním hokeji skutečnou modelovou power play. Celkem 46 vozů značky ŠKODA bude tvořit exkluzivní flotilu MS. Kromě toho bude automobilka přítomna na řadě akcí, souvisejících s boji o titul. ŠKODA je hlavním sponzorem MS v ledním hokeji již po dvaadvacáté. Letošní mistrovství se koná od 9. do 25. května 2014 v běloruském Minsku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

› 46 vozů značky ŠKODA jako flotila MS v Minsku: 38 vozů Octavia a 8 vozů Superb 

› ŠKODA je již po dvaadvacáté oficiálním hlavním partnerem MS v ledním hokeji, to je nejdelší hlavní sponzorství v historii sportovních mistrovství světa 

› Silná přítomnost značky: flotila vozů, prezentace modelů, loga na hrací ploše a na mantinelech, reklama na dresech čtyř týmů, informativní aplikace pro chytré telefony 

› Premiéra: Přímé přenosy ve vzdělávacím centru Na Karmeli v Mladé Boleslavi 

ŠKODA podporuje Mistrovství světa v ledním hokeji již od roku 1992. Od roku 1993 je automobilka oficiálním hlavním sponzorem. Je to nejdelší hlavní sponzorství v historii sportovních mistrovství světa - oficiálně uznané zápisem do Guinnessovy knihy rekordů. Důležitou součástí podpory bylo od samého začátku exkluzivní poskytování oficiální flotily. V letošním roce na start nastupuje 46 vozů značky ŠKODA: 38 vozů ŠKODA Octavia a osm vozů ŠKODA Superb. 

Se svou pozicí hlavního sponzora a s tím spojenými aktivitami v souvislosti s MS osloví značka ŠKODA široké publikum. Mistrovství světa sleduje 800 milionů hokejových fanoušků na celém světě, jak u televizorů, tak na internetu. Tato dlouhodobá podpora byla navíc před dvěma lety prodloužena do roku 2017. 46 vozů značky ŠKODA bude sloužit hlavně pro dopravu osob mezi jednotlivými arénami, letišti, hotely a dalšími cíli v Minsku. Všechny vozy mají stříbrnou barvu a nesou oficiální design mistrovství. 

Vedle oficiální flotily na MS o sobě ŠKODA dává vědět i na dalších místech. Na stadionech a dalších frekventovaných místech bude představeno 14 vozů značky ŠKODA. Na stadionech (Minsk Arena a Cizovka Arena) budou k vidění vozy ŠKODA Octavia RS a ŠKODA Rapid Spaceback. Na letišti v Minsku bude pohledy přilétajících a odlétajících fanoušků přitahovat ŠKODA Superb ve výbavě Elegance. 

Navíc je česká značka neustále viditelná v hale a na televizních obrazovkách díky prominentnímu umístění loga na ledové ploše a na mantinelech. Velké logo ŠKODA na středovém kruhu je už dlouho vnímáno jako symbol Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF. Logo značky kromě toho zdobí také dresy a přilby celkem čtyř mužstev (České republiky, Slovenska, USA a Norska).  Atraktivním a užitečným pomocníkem všech návštěvníků mistrovství a fanoušků hokeje je exkluzivní aplikace pro chytré telefony ‚2014 IIHF WM App powered by ŠKODA’. Ta poskytuje veškeré informace související s MS bezplatně přímo do smartphonů a tabletů hokejových fanoušků. 

Jako speciální službu pro hokejové nadšence v tuzemsku nabízí ŠKODA poprvé také vlastní ‚ hokejovou arénu’ ve vzdělávacím centru Na Karmeli v Mladé Boleslavi. Vedle přímých přenosů vybraných zápasů MS na velkoplošné obrazovce se o správnou atmosféru postará také pestrý doprovodný program. Na programu budou besedy se zajímavými hosty ze sportu i ze společnosti, turnaje ve Stiga-hokeji, podepisování knih a autogramiády. K dispozici bude samozřejmě i občerstvení. Aktuální informace o programu najdete na www.nakarmeli.cz. 

ŠKODA každoročně poskytuje organizátorům mistrovství 40 až 50 vozů. Od roku 1993 ujely tyto vozy v rámci využití při MS zhruba 5,5 milionu kilometrů – a to bez jediného přerušení jízdy, způsobeného technickou poruchou. Flotila vozů značky ŠKODA absolvuje při každém mistrovství průměrně 250.000 kilometrů. Data a fakta o sponzorské podpoře Mistrovství světa v ledním hokeji ze strany společnosti ŠKODA AUTO: Nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa Oficiální hlavní sponzorská podpora Mistrovství světa v ledním hokeji ze strany společnosti ŠKODA AUTO, která trvá už 22 let, je nejdelším hlavním sponzoringem v historii sportovních mistrovství světa, jako takové bylo také uznáno zápisem do Guinnessovy knihy rekordů. 

Dlouhodobá spolupráce

Smlouva o hlavním sponzorství, která běží už od MS 1993 v Německu, byla před dvěma lety prodloužena do roku 2017. Podpora ledního hokeje na všech úrovních Od počátku strategické podpory ledního hokeje před 22 lety společnost ŠKODA AUTO toto sportovní odvětví intenzivně podporuje – Se Světovou federací ledního hokeje IIHF spolupracuje česká automobilka například při pořádání mistrovství světa. ŠKODA podporuje také národní hokejové svazy a ligy. 

Inovativní sponzoring 

Během 20 let v pozici hlavního sponzora přicházela ŠKODA znovu a znovu s inovativními nápady na reklamní aktivity a formáty a jejich další optimalizaci. Řada z nich je dnes v mnoha hokejových arénách běžným standardem. Exkluzivní reklama ‚pod ledem‘, například ve středovém kruhu, provedená v podobě textilní mozaiky, použití velice čisté osmotické vody pro ledovou plochu a umístění vozů v blízkosti ledové plochy, to jsou opatření, která byla na mistrovstvích světa poprvé realizována v partnerství se společností ŠKODA AUTO. 

O mobilitu oficiálních funkcionářů a hostů se na každém mistrovství světa stará 40 až 50 vozů značky ŠKODA. ZA 22 let ujely flotily vozů značky ŠKODA více než 5,5 milionu kilometrů, nebo, vyjádříme-li to jinak, 137krát objely Zemi. Žádná z těchto jízd přitom nebyla přerušena technickou poruchou vozu značky ŠKODA. 

zdroj: Škoda Auto
Vytisknout

Diskuze: Škoda Auto předvede modelovou Power Play na 78. Mistrovsví světa v ledním hokeji v Bělorusku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Je tohle nová generace Peugeotu 508? - anotační foto

Je tohle nová generace Peugeotu 508?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud