Stálice naší populární hudby zpěvačka Helena Vondráčková a příznivkyně vozů značky Audi se stala šťastnou majitelkou nového Audi A8 v prodloužené verzi Long. Z rukou generálního ředitele společnosti Import Volkswagen Group Rudolfa Javurka a vedoucího Divize Audi
Petra Neústupného převzala klíče od limuzíny Audi A8 L 4.2 TDI.
S modely Audi má Helena bohaté zkušenosti již z minulosti: "Vzhledem k tomu, že v autě trávím spoustu času, oceňuji komfort a pohodlí, které vozy Audi poskytují. Zvolila jsem tuto značku, která mi na mých dlouhých pracovních cestách poskytuje takové pohodlí a zázemí, abych i já mohla svým fanouškům po dlouhé cestě za nimi garantovat opravdu kvalitní kulturní zážitek," komentuje Helena Vondráčková svoji volbu.
Zpěvačka dále doplňuje, že mezi další podstatná a důležitá kritéria, která rozhodla pro nové Audi A8 patří samozřejmě bezpečnost a spolehlivost. "Při počtu kilometrů, které ročně najedu, je pro mě samozřejmě důležitý i hospodárný provoz. Z těchto důvodů jsem volila TDI motor a jsem absolutně spokojená," dodává Helena Vondráčková.
Řízení větších limuzín se neobává, má s nimi zkušenosti i z nedávné minulosti, kdy byla majitelkou vozu Audi A6: "Řízení vozu Audi A8 Long však ráda přenechám mému manželovi a já se nechám hýčkat na sedadle spolujezdce," prozrazuje s úsměvem Helena.
Již teď se těší jak nový vůz otestují na své první delší cestě a tou bude, vyjma pracovních záležitostí, výlet do Berlína za nákupy.
Zdroj: Tisková zpráva Import Volkswagen Group, s. r. o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.