Stálice naší populární hudby zpěvačka Helena Vondráčková a příznivkyně vozů značky Audi se stala šťastnou majitelkou nového Audi A8 v prodloužené verzi Long. Z rukou generálního ředitele společnosti Import Volkswagen Group Rudolfa Javurka a vedoucího Divize Audi
Petra Neústupného převzala klíče od limuzíny Audi A8 L 4.2 TDI.
S modely Audi má Helena bohaté zkušenosti již z minulosti: "Vzhledem k tomu, že v autě trávím spoustu času, oceňuji komfort a pohodlí, které vozy Audi poskytují. Zvolila jsem tuto značku, která mi na mých dlouhých pracovních cestách poskytuje takové pohodlí a zázemí, abych i já mohla svým fanouškům po dlouhé cestě za nimi garantovat opravdu kvalitní kulturní zážitek," komentuje Helena Vondráčková svoji volbu.
Zpěvačka dále doplňuje, že mezi další podstatná a důležitá kritéria, která rozhodla pro nové Audi A8 patří samozřejmě bezpečnost a spolehlivost. "Při počtu kilometrů, které ročně najedu, je pro mě samozřejmě důležitý i hospodárný provoz. Z těchto důvodů jsem volila TDI motor a jsem absolutně spokojená," dodává Helena Vondráčková.
Řízení větších limuzín se neobává, má s nimi zkušenosti i z nedávné minulosti, kdy byla majitelkou vozu Audi A6: "Řízení vozu Audi A8 Long však ráda přenechám mému manželovi a já se nechám hýčkat na sedadle spolujezdce," prozrazuje s úsměvem Helena.
Již teď se těší jak nový vůz otestují na své první delší cestě a tou bude, vyjma pracovních záležitostí, výlet do Berlína za nákupy.
Zdroj: Tisková zpráva Import Volkswagen Group, s. r. o.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?