Stálice naší populární hudby zpěvačka Helena Vondráčková a příznivkyně vozů značky Audi se stala šťastnou majitelkou nového Audi A8 v prodloužené verzi Long. Z rukou generálního ředitele společnosti Import Volkswagen Group Rudolfa Javurka a vedoucího Divize Audi
Petra Neústupného převzala klíče od limuzíny Audi A8 L 4.2 TDI.
S modely Audi má Helena bohaté zkušenosti již z minulosti: "Vzhledem k tomu, že v autě trávím spoustu času, oceňuji komfort a pohodlí, které vozy Audi poskytují. Zvolila jsem tuto značku, která mi na mých dlouhých pracovních cestách poskytuje takové pohodlí a zázemí, abych i já mohla svým fanouškům po dlouhé cestě za nimi garantovat opravdu kvalitní kulturní zážitek," komentuje Helena Vondráčková svoji volbu.
Zpěvačka dále doplňuje, že mezi další podstatná a důležitá kritéria, která rozhodla pro nové Audi A8 patří samozřejmě bezpečnost a spolehlivost. "Při počtu kilometrů, které ročně najedu, je pro mě samozřejmě důležitý i hospodárný provoz. Z těchto důvodů jsem volila TDI motor a jsem absolutně spokojená," dodává Helena Vondráčková.
Řízení větších limuzín se neobává, má s nimi zkušenosti i z nedávné minulosti, kdy byla majitelkou vozu Audi A6: "Řízení vozu Audi A8 Long však ráda přenechám mému manželovi a já se nechám hýčkat na sedadle spolujezdce," prozrazuje s úsměvem Helena.
Již teď se těší jak nový vůz otestují na své první delší cestě a tou bude, vyjma pracovních záležitostí, výlet do Berlína za nákupy.
Zdroj: Tisková zpráva Import Volkswagen Group, s. r. o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.