Ford dnes oznámil, že spouští příjem objednávek na Ranger Raptor nové generace. Cena druhé generace modelu Ranger Raptor, která byla představena začátkem letošního roku a jejíž dodávky zákazníkům budou zahájeny koncem roku, začíná na částce 1 511 000,- bez DPH (1 828 310,- vč. DPH).
Sportovní varianta nejprodávanějšího pick-upu v Evropě vznikla v režii Ford Performance pro skutečné nadšence do sportovní jízdy v terénu. Pyšní se motorem 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo s výkonem 288 koní (212 kW), tlumiči FOX® Live Valve a sedmi přepínatelnými jízdními režimy, které optimalizují chování vozu pro různé situace. V dané třídě ojedinělý je výfuk s aktivní klapkou, umožňující nabídnout čtyři různé módy zvukového projevu.
Přístrojový štít je plně digitální, tvoří ho obrazovka o úhlopříčce 12,3 palce. Posádka se může těšit na nejmodernější technologie, ovládané prostřednictvím 12palcové středové dotykové obrazovky s komunikačním a zábavním systémem Ford SYNC 4A®
Nakonfigurujte si svého Raptora
Na předešlé generaci nám vlastně vadila pouze absence šestiválce. Nový Ranger by tak měl být naprosto fantastický.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.