Ford dnes oznámil, že spouští příjem objednávek na Ranger Raptor nové generace. Cena druhé generace modelu Ranger Raptor, která byla představena začátkem letošního roku a jejíž dodávky zákazníkům budou zahájeny koncem roku, začíná na částce 1 511 000,- bez DPH (1 828 310,- vč. DPH).
Sportovní varianta nejprodávanějšího pick-upu v Evropě vznikla v režii Ford Performance pro skutečné nadšence do sportovní jízdy v terénu. Pyšní se motorem 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo s výkonem 288 koní (212 kW), tlumiči FOX® Live Valve a sedmi přepínatelnými jízdními režimy, které optimalizují chování vozu pro různé situace. V dané třídě ojedinělý je výfuk s aktivní klapkou, umožňující nabídnout čtyři různé módy zvukového projevu.
Přístrojový štít je plně digitální, tvoří ho obrazovka o úhlopříčce 12,3 palce. Posádka se může těšit na nejmodernější technologie, ovládané prostřednictvím 12palcové středové dotykové obrazovky s komunikačním a zábavním systémem Ford SYNC 4A®
Nakonfigurujte si svého Raptora
Na předešlé generaci nám vlastně vadila pouze absence šestiválce. Nový Ranger by tak měl být naprosto fantastický.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?