Na internetu se objevil zajímavý snímek, na kterém lze vidět velký model od značky Peugeot.
Jak to tak vypadá, jedná se o novou generaci vlajkové lodi s označením 508, která se ovšem měla představit až ke konci tohoto roku. Podivuhodné je ale to, že první generace vozu 508 přišla na trh už v roce 2010 a po čtyřech letec výroby se nedočkal žádných větších změn. O to víc překvapuje příchod nové generace. Nicméně, to¨to je pochopitelné, protože současná 508ka jezdí na staré podvozkové platformě PF3, kterou používají již „zastaralé“ modely Citroën C5/C6 a nebo Peugeot 407.
Pokud na snímku je opravdu nový model, s největší pravděpodobností bude využívat novou podvozkovou platformu EMP2, která je významným pokrokem. Co se týče designu, nový Peugeot 508 vypadá na prvním snímku uhlazenější, disponuje LED světly pro denní svícení a chromovanou mřížkou chladiče. Celkový dojem z vozu je o dost lepší a nechybí ani nápis Peugeot pod hranou kapoty motoru.
Plánovaná výroba druhé generace Peugeotu 508 se uskuteční v Rennes ve Francii a ve městě Wuhan v Číně. Předpokládá se, že nový model se bude vyznačovat lepší výbavou a větším luxusem, čemuž bude odpovídat i cenovka.
Zdroj: terranismo.wordpress.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?