Velvyslanec České republiky v Číně, Libor Sečka, bude nyní jezdit v novém voze ŠKODA Superb. Vůz mu v Pekingu slavnostně předal prezident společnosti ŠKODA China Andreas Hafemann.
ŠKODA Superb je oficiálním služebním vozem českého velvyslance v Číně už od roku 2011. „Se svou 119letou historií je ŠKODA synonymem ekonomického růstu a síly naší země. Navíc automobilka podstatnou měrou přispívá k přibližování české kultury obyvatelům Číny,“ řekl velvyslanec Libor Sečka u příležitosti oficiálního předání vozu. „V letošním roce oslavíme 65. výročí navázání diplomatických vztahů mezi Československem a Čínskou lidovou republikou.
Jakožto velvyslanci České republiky v Číně je mi velkou ctí, že mohu jako oficiální automobil využívat vůz značky ŠKODA a upevňovat tak spolupráci a obchodní vztahy mezi zeměmi. Chtěl bych využít této příležitosti k tomu, aby vyzdvihl trvalé přátelství mezi Čínou a Českou republikou, a přeji značce ŠKODA v Číně trvalý růst,“ dodal velvyslanec Sečka.Prezident společnosti ŠKODA China Andreas Hafemann dodal: „Jsme hrdí na to, že velvyslanec Sečka, jako nejvyšší reprezentant České republiky v Číně, používá vůz značky ŠKODA. Podtrhuje tím sílu značky a vynikající kvalitu vozu Superb i celé naší modelové palety.“
Od roku 2001 je ŠKODA Superb vlajkovou lodí české značky. V roce 2013 byl model kompletně přepracován a nyní zaujme novými designovými prvky, svěžím interiérem, novými technickými řešeními a ještě úspornějším provozem.Čína je největším trhem značky ŠKODA a důležitým pilířem Růstové strategie ŠKODA. V letošním roce se modelová paleta značky v Číně rozroste na šest lokálně vyráběných modelů (ŠKODA Fabia, ŠKODA Rapid, ŠKODA Rapid Spaceback, ŠKODA Octavia, ŠKODA Yeti a ŠKODA Superb).
Nejnovějším přírůstkem je připravované zahájení výroby nové generace modelu ŠKODA Octavia v Číně. Tento model je celosvětově i v Číně zdaleka nejprodávanějším modelem české značky. Do roku 2018 chce ŠKODA své prodeje v Říši středu minimálně zdvojnásobit - na půl milionu vozů ročně. V roce 2013 dodala značka svým zákazníkům v Čině 227.000 vozů, to odpovídá necelé čtvrtině celkových prodejů značky ŠKODA v minulém roce. V prvních čtyřech měsících letošního roku se prodeje značky v této zemi oproti loňskému roku zvýšily o 7,5 procenta na 78.100 vozů.V roce 2014 si připomínáme 65. výročí navázání diplomatických vztahů mezi
Československem a Čínou. Jakožto oficiální partner oslav tohoto jubilea podpoří ŠKODA China ve spolupráci s Velvyslanectvím České republiky v Číně a Generálním konzulátem České republiky v Šanghaji řadu aktivit na poli hudby, designu, módy a vzdělávání. Mimo jiné se ŠKODA China v březnu podílela na workshopu na téma ‚Od tradice k technologii’ a podpořila také výstavu děl českého fotografa Jana Saudka. ŠKODA je v Číně přítomna od roku 2007. Od té doby prodala značka v Říši středu více než 1,13 milionu vozů. Při svých aktivitách v Číně značka sází na těsnou spolupráci se společností Shanghai Volkswagen (SVW). Od vstupu značky ŠKODA na čínský trh vznikl v továrnách SVW více než 1 milion vozů ŠKODA.
zdroj: Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.