ŠKODA Superb je oficiálním služebním vozem českého velvyslance v Číně už od roku 2011. „Se svou 119letou historií je ŠKODA synonymem ekonomického růstu a síly naší země. Navíc automobilka podstatnou měrou přispívá k přibližování české kultury obyvatelům Číny,“ řekl velvyslanec Libor Sečka u příležitosti oficiálního předání vozu. „V letošním roce oslavíme 65. výročí navázání diplomatických vztahů mezi Československem a Čínskou lidovou republikou.
Jakožto velvyslanci České republiky v Číně je mi velkou ctí, že mohu jako oficiální automobil využívat vůz značky ŠKODA a upevňovat tak spolupráci a obchodní vztahy mezi zeměmi. Chtěl bych využít této příležitosti k tomu, aby vyzdvihl trvalé přátelství mezi Čínou a Českou republikou, a přeji značce ŠKODA v Číně trvalý růst,“ dodal velvyslanec Sečka.Prezident společnosti ŠKODA China Andreas Hafemann dodal: „Jsme hrdí na to, že velvyslanec Sečka, jako nejvyšší reprezentant České republiky v Číně, používá vůz značky ŠKODA. Podtrhuje tím sílu značky a vynikající kvalitu vozu Superb i celé naší modelové palety.“
Od roku 2001 je ŠKODA Superb vlajkovou lodí české značky. V roce 2013 byl model kompletně přepracován a nyní zaujme novými designovými prvky, svěžím interiérem, novými technickými řešeními a ještě úspornějším provozem.Čína je největším trhem značky ŠKODA a důležitým pilířem Růstové strategie ŠKODA. V letošním roce se modelová paleta značky v Číně rozroste na šest lokálně vyráběných modelů (ŠKODA Fabia, ŠKODA Rapid, ŠKODA Rapid Spaceback, ŠKODA Octavia, ŠKODA Yeti a ŠKODA Superb).
Nejnovějším přírůstkem je připravované zahájení výroby nové generace modelu ŠKODA Octavia v Číně. Tento model je celosvětově i v Číně zdaleka nejprodávanějším modelem české značky. Do roku 2018 chce ŠKODA své prodeje v Říši středu minimálně zdvojnásobit - na půl milionu vozů ročně. V roce 2013 dodala značka svým zákazníkům v Čině 227.000 vozů, to odpovídá necelé čtvrtině celkových prodejů značky ŠKODA v minulém roce. V prvních čtyřech měsících letošního roku se prodeje značky v této zemi oproti loňskému roku zvýšily o 7,5 procenta na 78.100 vozů.V roce 2014 si připomínáme 65. výročí navázání diplomatických vztahů mezi
Československem a Čínou. Jakožto oficiální partner oslav tohoto jubilea podpoří ŠKODA China ve spolupráci s Velvyslanectvím České republiky v Číně a Generálním konzulátem České republiky v Šanghaji řadu aktivit na poli hudby, designu, módy a vzdělávání. Mimo jiné se ŠKODA China v březnu podílela na workshopu na téma ‚Od tradice k technologii’ a podpořila také výstavu děl českého fotografa Jana Saudka. ŠKODA je v Číně přítomna od roku 2007. Od té doby prodala značka v Říši středu více než 1,13 milionu vozů. Při svých aktivitách v Číně značka sází na těsnou spolupráci se společností Shanghai Volkswagen (SVW). Od vstupu značky ŠKODA na čínský trh vznikl v továrnách SVW více než 1 milion vozů ŠKODA.
zdroj: Škoda Auto