Velvyslanec České republiky v Číně, Libor Sečka, bude nyní jezdit v novém voze ŠKODA Superb. Vůz mu v Pekingu slavnostně předal prezident společnosti ŠKODA China Andreas Hafemann.
ŠKODA Superb je oficiálním služebním vozem českého velvyslance v Číně už od roku 2011. „Se svou 119letou historií je ŠKODA synonymem ekonomického růstu a síly naší země. Navíc automobilka podstatnou měrou přispívá k přibližování české kultury obyvatelům Číny,“ řekl velvyslanec Libor Sečka u příležitosti oficiálního předání vozu. „V letošním roce oslavíme 65. výročí navázání diplomatických vztahů mezi Československem a Čínskou lidovou republikou.
Jakožto velvyslanci České republiky v Číně je mi velkou ctí, že mohu jako oficiální automobil využívat vůz značky ŠKODA a upevňovat tak spolupráci a obchodní vztahy mezi zeměmi. Chtěl bych využít této příležitosti k tomu, aby vyzdvihl trvalé přátelství mezi Čínou a Českou republikou, a přeji značce ŠKODA v Číně trvalý růst,“ dodal velvyslanec Sečka.Prezident společnosti ŠKODA China Andreas Hafemann dodal: „Jsme hrdí na to, že velvyslanec Sečka, jako nejvyšší reprezentant České republiky v Číně, používá vůz značky ŠKODA. Podtrhuje tím sílu značky a vynikající kvalitu vozu Superb i celé naší modelové palety.“
Od roku 2001 je ŠKODA Superb vlajkovou lodí české značky. V roce 2013 byl model kompletně přepracován a nyní zaujme novými designovými prvky, svěžím interiérem, novými technickými řešeními a ještě úspornějším provozem.Čína je největším trhem značky ŠKODA a důležitým pilířem Růstové strategie ŠKODA. V letošním roce se modelová paleta značky v Číně rozroste na šest lokálně vyráběných modelů (ŠKODA Fabia, ŠKODA Rapid, ŠKODA Rapid Spaceback, ŠKODA Octavia, ŠKODA Yeti a ŠKODA Superb).
Nejnovějším přírůstkem je připravované zahájení výroby nové generace modelu ŠKODA Octavia v Číně. Tento model je celosvětově i v Číně zdaleka nejprodávanějším modelem české značky. Do roku 2018 chce ŠKODA své prodeje v Říši středu minimálně zdvojnásobit - na půl milionu vozů ročně. V roce 2013 dodala značka svým zákazníkům v Čině 227.000 vozů, to odpovídá necelé čtvrtině celkových prodejů značky ŠKODA v minulém roce. V prvních čtyřech měsících letošního roku se prodeje značky v této zemi oproti loňskému roku zvýšily o 7,5 procenta na 78.100 vozů.V roce 2014 si připomínáme 65. výročí navázání diplomatických vztahů mezi
Československem a Čínou. Jakožto oficiální partner oslav tohoto jubilea podpoří ŠKODA China ve spolupráci s Velvyslanectvím České republiky v Číně a Generálním konzulátem České republiky v Šanghaji řadu aktivit na poli hudby, designu, módy a vzdělávání. Mimo jiné se ŠKODA China v březnu podílela na workshopu na téma ‚Od tradice k technologii’ a podpořila také výstavu děl českého fotografa Jana Saudka. ŠKODA je v Číně přítomna od roku 2007. Od té doby prodala značka v Říši středu více než 1,13 milionu vozů. Při svých aktivitách v Číně značka sází na těsnou spolupráci se společností Shanghai Volkswagen (SVW). Od vstupu značky ŠKODA na čínský trh vznikl v továrnách SVW více než 1 milion vozů ŠKODA.
zdroj: Škoda Auto
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?