Mezi ně se řadí i dieselová verze SQ7, která kromě osmi válců dostane i elektrická turbodmychadla. Motor s objemem okolo 4,0 litru V8 nabídne něco kolem 400 koní a točivý moment 750 Nm. Díky tomu by Audi SQ7 mohlo zrychlit z nuly na stovku za 5,5 sekundy a v rozletu se zastaví až na rychlosti 250 km/h.
Audi navíc naznačuje, že vůz s elektrickými turby a tímto druhem pohonu defacto vytvořila jako první a před konkurencí má jednoletý až dvouletý náskok. Včera navíc bylo Audi SQ7 přistiženo při testech a díky kamufláži toho není moc k rozeznání, co se vlastně změnilo. Jiná je mřížka chladiče a nebo metalické ochranné pláty vpředu i vzadu.
Trochu nečekanou informací je, že prozatím musíme přestat myslet na čistě terénní verzi Q7. K ní se vyjádřil šéf vývoje Ulrich Hackenberg, který řekl: "výroba takového modelu by určitě nebyla problém, ale Audi po této verzi neeviduje dostatečně velkou poptávku a proto její příchod zatím nechystá".