Ferrari Enzo se již nějaký pátek nevyrábí. To ale přece není žádná zábrana k tomu, aby se na něm nedal vyvést pořádný tuning. Edo Competition ukazuje jak.
Jak vytunit snad nejlepší ferrari v historii této značky? Není to snadné, ale jde to. Zvláště když napověděla sama značka uvedením nesilničního prototypu FXX.
Tuning motoru na výkon osmi set koní má své základy právě v závodním FXX. Výkon je o 170 koní vyšší než byl původně. A to je znát.
Zrychlení z klidu na stovku proto trvá jen 3,2 sekundy, za devět sekund je tento vůz na dvoustovce a třístovkové mety dosáhne jen o deset vteřin později.
Mimo navýšeného výkonu za to mže i o metrák nižší hmotnost, to díky použití karbonu a dalších lehkých materiálů.
To vše docela přirozeně doplňuje i posílený brzdový systém s téměř čtyřiceticentimetrovým brzdným kotoučem vepředu.
Cena pro jistotu zveřejněna nebyla. Některým by se mohlo udělat nevolno...
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.