Ferrari Enzo se již nějaký pátek nevyrábí. To ale přece není žádná zábrana k tomu, aby se na něm nedal vyvést pořádný tuning. Edo Competition ukazuje jak.
Jak vytunit snad nejlepší ferrari v historii této značky? Není to snadné, ale jde to. Zvláště když napověděla sama značka uvedením nesilničního prototypu FXX.
Tuning motoru na výkon osmi set koní má své základy právě v závodním FXX. Výkon je o 170 koní vyšší než byl původně. A to je znát.
Zrychlení z klidu na stovku proto trvá jen 3,2 sekundy, za devět sekund je tento vůz na dvoustovce a třístovkové mety dosáhne jen o deset vteřin později.
Mimo navýšeného výkonu za to mže i o metrák nižší hmotnost, to díky použití karbonu a dalších lehkých materiálů.
To vše docela přirozeně doplňuje i posílený brzdový systém s téměř čtyřiceticentimetrovým brzdným kotoučem vepředu.
Cena pro jistotu zveřejněna nebyla. Některým by se mohlo udělat nevolno...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.