Jaký motor dostane nová Mazda 3 MPS?

ar2, 25. srpna 2014, 11:01 Google+

Před samotným příchodem nové Mazdy 3 MPS se stále proslýchají nové a nové informace. Jedna zajímavější nežli druhá. Jestli jsou založeny na pravdě, můžeme jen těžko soudit, věrohodné však jsou. I když, naftový motor v MPS modelu?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Zájem o sportovní verzi Mazdy 3 je neutuchající. Ostatně mluví se o ní již od představení „civilního“ hatchbacku. A tak se začali rojit různé zprávy a informace. Samotná automobilka tento „informační šum“ přiživovala a občas vypustila nějakou zprávu o chystaném hatchbacku.

Můžeme tedy počítat s mnohými verzemi a nejrozličnější technikou. Od pohonu všech kol, přes přeplňovaný motor, až po dieselovou alternativu k benzinovému agregátu.

Ostatně, ohledně motoru se pochopitelně mluví nejvíce. Nejdříve Mazda hlásala, že přeplňování v podobě turbodmychadla nepotřebuje, následně tuto zprávu dementovala s tím, že turbodmychadlo nakonec použije. To jí zatím vydrželo. Otazníky se však vznášejí nad tím, zda bude přeplňovat benzinový, nebo dieselový agregát. A my nevíme k čemu se přiklonit. Obě varianty jsou možné. Však již minulý rok se Mazda nechala slyšet, že výkonným dieselem disponuje a není tak vyloučeno, že ho použije jako základ pro sportovně střižený a zároveň trochu úspornější model.

Zároveň se však nevylučuje nový benzinový agregát technologií SkyActive, který aktuálně vyvíjí. K volbě motoru pro Mazdu 3 MPS utrousil pár slov šéf globálního marketingu Yasuhiro Aoyama,: „Možností máme hodně, teď musíme vybrat tu správnou a to ještě chvíli potrvá“.

Zda se můžeme těšit na 2,5 litrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 300 koní, to nevíme. Každopádně bude nová Mazda 3 MPS stát za to a bude mířit s ostře nabitou zbraní na ty nejsilnější v oboru, tedy Subaru WRX STI nebo Volkswagen Golf R. Pokud tedy nebude využívat „naftové síly“.

Vytisknout

Diskuze: Jaký motor dostane nová Mazda 3 MPS?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

kia sportage

TEST: Kia Sportage 2.0 CRDi 4x4 - vstříc novým zážitkům

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud