Po delším čase tu máme opět další upravený Mercedes GLA 45 AMG, jenž si do parády vzal tuner Väth.
Úprava na míru je určena pro ty, co si myslí, že obyčejné GLA 45 AMG je zkrátka nudné. Do vínku tak dostal stylingový balíček z uhlíkových vláken, který nabízí přední spoiler, zadní difuzor a zadní spoiler. Zákazníci si mohou také objednat sportovní pružiny (které snižují světlou výšku o 30 mm) a 20-palcová kola z lehkých slitin s lesklým černým povrchem.
V kabině najde majitel pravé smrkové dřevo, kůží potažený sportovní volant a řadu dekorů z uhlíkových vláken. Mezi další prvky výbavy patří pedály z lehkých slitin a velurové rohože. Pod kapotou je přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový motor s vyladěným výkonem na 395 koní a s 485 Nm točivého momentu. Díky tomu dokáže kompaktní crossover dosáhnout nejvyšší rychlosti 280 km / h.
Pokud vám to ale stále přijde jako nic moc, pak je v nabídce ještě paket V45RS. Ten zvyšuje výkon na úctyhodných 446 koní a 539 Nm točivého momentu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?