Peugeot konečně zveřejnil typ motorizace u závodního modelu 2008 DKR

ar5, 4. července 2014, 06:16 Google+

Divize Peugeot Sport vydala další podrobnosti o hrozivě vypadajícím modelu 2008 DKR, jenř je vyvinut pro další ročník Rallye Dakar.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Peugeot představil DKR 2008 již letos v dubnu, ale moc jsme tehdy o voze nedozvěděli.  Podstatná informace, kterou je pohonná jednotka, tu Peugeot tajil opravdu dlouhou dobu a teprve včera se DKR 2008 pochlubil, co že ho vlastně bude na Dakaru pohánět. Jedná se o dvěma turby dopovaný šestiválcový naftový motor s výkonem 340 koní. 

Peugeot 2008 DKR využívá koncepci pohonu jedné nápravy, v tomto případě té zadní. Výkon 340 koní tak ve spojitosti s pohonem na zadek slibuje, že řidiči si Dakar opravdu užijí. Pokud následně i ve své kategorii vyhraje, Peugeot získá historicky první triumf na Rallye Dakar s vozem, jenž se může pochlubit konfigurací 2WD se vznětovým motorem. 

Peugeot 2008 DKR bude na Dakaru řízen známým WRC řidičem Carlosem Sainzem, za jeho volant ovšem usedne i Cyril Despres a Stéphane Peterhansel, to vše už v roce 2015 na Rallye Dakar v týmu Peugeot Total.

zdroj: Peugeot
Vytisknout

Diskuze: Peugeot konečně zveřejnil typ motorizace u závodního modelu 2008 DKR

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

BMW 4

BMW prý rozhodně neplánuje výrobu M4 Gran Coupe

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud