BMW definitivně rozhodlo, že modelů s přízviskem Gran Coupe je asi už mnoho a proto se do výroby nikdy nedostane verze M4 Gran Coupe.
Současným vyráběným vrcholem modelové řady 4 je verze BMW 435i, a u té to prý také bude končit. Žádný sportovnější derivát, kromě chystané M4, prý očekávat nemůžeme. Podle australského webu Cars Guide se prostě M4 Gran Coupe neplánuje, a to i přesto, že původně s ním bylo opravdu počítáno.
Důvodem, proč M4 Gran Coupe nebude, je to, že si u BMW propočítali, že by o něj nebyl ze strany zákazníků takový zájem jako o ostatní modely. Navíc by se model musel vyrábět v továrně, kde už teď sjíždějí z výrobních pásů BMW řady 3 a 4, což by znamenalo větší výrobní komplikace.
zdroj: BMW, worldcarfans,com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?