KIA Motors uvolnila skicu svého nového sedmimístného MPV Carens, které bude mít světovou premiéru na madridské Motor Show 25. května.
Carens přirozeně nezapře návaznost na svého staršího předchůdce a na koncept nazvaný Multi-S, ale podle poskytnuté skicy narostl vůz do šířky, povyrostly pevné plochy dveří na úkor zasklení a Carens by měl být výrazně dravějšího vzhledu, než zmíněný koncept.
Výrobce upozorňuje na zajímavě řešenou řadu zadních sedadel. V případě potřeby většího úložného prostoru a nepotřebě sedáků už není nutné sedačky demontovat z vozu ven, ale měly by se kompletně sklopit do podlahy.
Carens je pokračováním soustředěného útoku jihokorejské automobilky na evropský trh a následuje jako pátý nový model po Picanto, Rio, Sportage a Carnival.
Foto: KIA Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.