Nová Škoda Superb se sice před pár dny ukázala ve sportovní edici Sportline, ale ani to nezastavilo společnost H&R, aby vytvořila svůj vlastní projekt.
Ta u Superbu instalovala kratší pružiny, což snížilo světlou výšku o 30 mm na přední i zadní nápravě. Jak je vidět hlavně z bočního profilu, tak sedan vypadá o něco víc sportovněji. V případě adaptivního podvozku je komfort stále zaručen, ale jak je to u verze s klasickými pružinami, to už si jistí nejsme.
Další součásti podvozku jako jsou třeba tlumiče už jsou ale standardní. Firma H&R nabízí pružiny ve třech variantách, a to podle zvoleného motoru. Všechny verze stojí 260 Eur za sadu, (v přepočtu 7 tisíc korun) a v nabídce jsou taktéž rozšiřovací podložky, u nichž je cena nezveřejněna.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?