Značka Peugeot potvrzuje svoji přítomnost v Číně účastí na mezinárodním autosalonu, který se koná v Pekingu od 26. září do 5. října 2020 (hala W2). Peugeot zde odhaluje model 508 L „2021“ včetně verze Performance 400 THP s výrazným designem. Značka zde také vystavuje své elektrifikované modely: 100% elektrické SUV Peugeot e-2008, SUV 4008 PHEV 4WD (plug-in hybrid, pohon všech kol) a fastback 508 L PHEV (Plug-In Hybrid). Tato kompletní a elektrifikovaná řada potvrzuje, že Čína je pro Peugeot velmi významným trhem. 210. výročí slaví značka na stánku sloganem 2.1.0 Let’s Go!
Nový Peugeot 508 L „2021“ odhalenNový Peugeot 508 L „2021“, který byl veřejnosti představen na stánku na pekingském autosalonu a na čínský trh byl uveden 22. září, si zachovává výrazný design modelu 508 L, i-Cockpit ® i vynikající jízdní vlastnosti. Kabina vozu je vybavena systémem filtrace vzduchu „PM2.5“.Nejluxusnějším modelem řady Peugeot 508 L „2021“ je verze Performance 400 THP. Dynamiku a eleganci vozu podtrhuje leskle černá lišta kolem mřížky chladiče, 18palcová dvoubarevná kola a černě lakovaná střecha a zrcátka. Luxusní interiér standardně nabízí sedadla z červené kůže, čalounění stropu je černé. Je vybaven systémem pro propojení vozidel Telematic 4G.Řada 508 L „2021“ má pět úrovní výbavy a tři motory, všechny spojené s automatickou převodovkou: 360 THP (benzín 123 kW automatická šestistupňová převodovka), 400 THP (benzín 155 kW automatická osmistupňová převodovka) a PHEV, plug-in hybrid, který bude uveden na trh na konci roku 2020.
Elektrifikovaná řada Peugeot vystavená v PekinguPeugeot vystavuje v Pekingu všechny své elektrifikované modely. Od roku 2020 jsou všechny nové modely Peugeot uváděné na čínský trh a vyráběné v Číně postaveny na multienergetických platformách. Tato strategie poskytuje čínským zákazníkům možnost volby mezi elektrickými nebo spalovacími motory.Nové SUV Peugeot e-2008 a SUV Peugeot 2008 jsou postavena na platformě CMP (Common Modular Platform) a mají 100% elektrický nebo benzínový motor. Na čínský trh byla uvedena a v květnu 2020, jejich světová premiéra se odehrála v Kantonu v listopadu 2019.Nové SUV Peugeot 4008 PHEV, které se na trhu představilo v Číně v červenci 2020, má plug-in hybridní hnací ústrojí kombinující dva elektromotory a jeden benzínový motor. Díky převodu s pohonem všech kol je vůz vhodný do terénu. Je postaven na platformě EMP2 (Efficient modular Platform) a je k dispozici také s benzínovými motory.Fastback Peugeot 508 L „2021“, který je rovněž postavený na platformě EMP2, má plug-in hybridní motor. Na trh se dostane na konci roku 2020.
210 let značky Peugeot: 2.1.0. Let’s GO !26. září oslavil Peugeot 210 let své existence. Na pekingském autosalonu značka na těchto 210 let průmyslového dobrodružství upozorňuje sloganem své mezinárodní propagační kampaně „2.1.0. Let’s GO! ". Při této příležitosti Peugeot také hrdě prezentuje logo věnované těmto oslavám – jde o legendárního lva stojícího na šípu s nápisem „210 YEARS“ nebo „SINCE 1810“.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?