Na první pohled jsou drobné změny k rozpoznání i přes celkem dobré maskování. Vůz nese nový přední nárazník, který má přepracované přívody vzduchu, při pohledu na zadní část 911 Turbo si nelze nevšimnout nového zadního nárazníku a větších zadních světlometů.
Černou zakrývací páskou jsou přelepené i přední LED světlomety pro denní svícení, proč tomu tak je, to zatím není známo, ale je možné, že i tam se nějaká ta změna časem může objevit.
Prozatím neexistují žádné zmínky o případně úpravě výkonu, ale současný model 911 Turbo má přeplňovaný 3,8-litrový šestiválcový motor, který vyvíjí 520 koní a až 710 Nm točivého momentu.
Tyto parametry současné verzi umožňují zrychlení 0 - 100km/h za 3,4 sekundy (3,2 sekundy v režimu Sport +) a posádka může uhánět maximální rychlostí, která činí 315 km / h.