Opět se na internetu objevily snímky testovacího prototypu, který vypadá jako ostrý Volkswagen Golf R Variant.
Ten již po několikáté proháněl po okruhu Nürburgring a téměř bez jakéhokoliv maskování. Vysoce výkonné kombi sportovní body kit, který obsahuje upravené nárazníky a zadní difuzor. Chybět nesmí litá sportovní kola a čtveřice koncovek výfukového systému.
Stejně jako standardní model, se zachycené kombi pochlubí přeplňovaným 2,0 litrovým čtyřválcovým motorem, který vyvine výkon 300 koní a 380 Nm točivého momentu. Samozřejmostí je šestistupňová manuální převodovka nebo šestistupňový automat DSG. Poháněny jsou obě nápravy skrze systém 4Motion a spojku Haldex páté generace.
Zatímco testovací prototyp vypadá jako sériový model, Volkswagen si stále není jistý, zda model pustí do výroby.
Zdroj: Worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?