Verze Turbo bude nabízen jako třídveřové kupé ale i jako pětidveřový hatchback. Je to v podstatě dvojník vozu Kia Cee'd GT / Pro cee'd GT, ale s nižším výkonem. Zatímco Kia nabízí výkon 204 koní a 265 Nm točivého momentu, i30 Turbo poskytne jen 186 koní a stejný kroutící moment. Motor spoluracuje výhradně se šestistupňovou manuální převodovkou.
Co se týče výkonů, Hyundai i30 Turbo zrychlí z 0 na 100 km / h za 8 sekund, vož je o 0,3 sekundy pomalejší než nejsportovnější Kia. Nejvyšší rychlost činí 219 km / h a krom silného motoru nabízí i30 Turbo tužší tlumiče. Dále došlo k přepracování řízení a přibyla 18-palcová litá sportovní kola. o zastavení se starají brzdové kotouče o průměru 300mm vpředu a vzadu o průměru 284mm.
Ze snímků si lze všimnout, že I30 Turbo dostalo body kit s výraznějšími nárazníky, širší boční prahy a bi-xenonové světlomety s LED diodami. Pro pořádnou parádu a zvuk nechybí ani duální výfukový systém. Kabina obdržela několik vylepšení, jako jsou sportovní přední sedadla s kontrastním prošíváním, černé čalounění stropu a přepracovaná přístrojová deska.
Kdy konkrétně vůz přijde na trh, to ještě není stanoveno, stejně tak jako částka, za kterou se bude prodávat základní provedení i30 Turbo.