Již jsme informovali o nové značce Eterniti Motors, ta svůj první vůz předevede ve Frankfurtu.
Nyní byly oficiálně zveřejněny první snímky SUV nesoucího název Hemera (psali jsme ZDE). Už první skica naznačila značnou podobnost s SUV z produkce Porsche. Ze snímků podobnost přímo bije do očí, jakoby šlo o Cayenne po zásahu tunera. Že by mohl typ Hemera vycházet z Porsche Cayenne nepřímo potvrzuje i vyjádření Eterniti Motors, že platforma je původem z nejmenovaného německého SUV.
Hemera vyjede na mohutných kolech, ze zadního nárazníku budou trčet dva mohutné laufy vyústění výfukového systému. Ztvárnění zádě lehce připomíná poslední generaci Seatu Leon.
Z technických specifikací je znám výkon pohonného agregátu 620 koní a skutečnost že se Hemera rozjede na 289 km/h. Na rozluštění tajenky této hádanky si bude třeba počkat až do Frankfurtu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.